• Lubię to 1
  • Kocham to! 4
  • Wow 1
Skocz do zawartości
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Ranking

  1. Bolesław Kirianóo von Hohenburg

    • Punkty

      2

    • Postów

      1 645


  2. Piotr Jankowski

    Piotr Jankowski

    Obywatel Federacji


    • Punkty

      1

    • Postów

      507


  3. Waksman

    Waksman

    Szef NKI


    • Punkty

      1

    • Postów

      4 654


  4. Albert Fryderyk de Espada

    Albert Fryderyk de Espada

    Obywatel Federacji


    • Punkty

      1

    • Postów

      2 792


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 27.08.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Potwierdzam, że powyższe zapisuje się następująco - "VELKE ME'STO ACHKOV / VELKE MĚSTO ACHKOV".
    1 punkt
  2. Oprócz umowy o nawiązaniu stosunków dyplomatycznych, II Federacja podpisała wczoraj również umowę o otwarciu przejścia granicznego Wewkositerowo-Krzyżnica, które zostało zamknięte po Operacji "Busola". Oba dokumenty oczekują na ratyfikację w Kongresie. https://nordata.pl/laws/show/125
    1 punkt
  3. Traktat o zjednoczeniu Kirianii i Westlandu z dnia 26 sierpnia 2024 roku Wysokie Układające się Strony Prezes Partii Socjalkapitalistycznej, August de la Sparasan w imieniu własnym oraz Państwa Westland oraz Imperator Kirianii, Bolesław Kiriańoo von Hohenburg w imieniu własnym oraz Imperium Kiriańskiego zawierają Traktat o zjednoczeniu Kirianii i Westlandu w Monarchię Kiryjską Art. 1 Imperium Kiriańskie wchodzi w skład Państwa Westland. Art. 2 Państwo Westland zmienia nazwę na Monarchia Kiryjska i przeprowadza niezbędne reformy, aby uaktualnić podział administracyjny i ustrój państwowy tak aby zapewnić należytą reprezentację Korony, Bornfostu, Westlandu i Doctriny we wspólnym państwie. Art. 3 Państwo Westland udostępnia przestrzeń informatyczną w swoim poddziale, aby przenieść tam poddział Imperium Kiriańskiego. Art. 3 Po przeprowadzeniu reform pankirystycznych Państwo Westland przekaże władzę w kraju dotychczasowemu Imperatorowi Kirianii i ustanowi Hohenburg de la Sparasan domem panujących w Monarchii Kiryjskiej. Art. 4 W przypadku niedotrzymania któregoś z elementów umowy Wysokim Układającym się Stronom przysługuje prawo wypowiedzenia niniejszego Traktatu. Traktat przestaje obowiązywać dwa tygodnie po wypowiedzeniu przez jedną ze Stron. Art. 5 Traktat wchodzi w życie z chwilą ogłoszenia /-/ Bolesław Kiriańoo von Hohenburg /-/ August de la Sparasan
    1 punkt
  4. Dewizą II FN jest "Unitas remunero iniustitias" (Jedność wynagradza niesprawiedliwości). Powiedzmy że jeżeli nikt inny się nie zaoferuje lub nie będzie miał nic przeciw mogę zgłosić się na ochotnika.
    1 punkt
  5. Wysiedlenie 500 tysięcy Westlandczyków w 2020 roku podczas haniebnego plądrowania całego kraju tak, że aż Winkulia i Magnificat nam przysyłały pomoc humanitarn, bodaj nie było obustronnie ustalane. Tego chyba nie chcemy, nie? Także Panie @Waksman - na przyszłość zachęcam do ustalania takich rzeczy, żeby uniknąć obustronnych zwad.
    1 punkt
  6. Jeśli można (a nawet jeśli nie można), pozwolę sobie wygłosić parę słów komentarza. Można to traktować jako reakcję, tylko trochę bardziej rozbudowaną niż jedna emotka. Dziwny to wyrok, tak jak i dziwny to proces. Bez minimalnie bardziej publicznych obrad, bez szansy na obronę (bo z wyroku wychodzi, że to bardziej proces przeciwko mojej osobie niż przeciw państwu), bez mów końcowych i możliwości odwołania się i apelacji (chyba, że takowa jest, wtedy chętnie z niej skorzystam). Osobiście odbieram wyrok jako dyshonor, bo i inaczej go odebrać nie mogę, i nie zgadzam się z jego uzasadnieniem w żaden sposób, powiem więcej, trochę mnie on bawi. Dla mnie jasnym jest, że postąpiłem zgodnie z uprawnieniami gwarantowanymi mi przez konstytucję Państwa Westland, o którego przetrwanie i interes powinienem dbać w pierwszej kolejności, byłem bowiem jego legalnie wybranym rządcą, a nie delegatem rządu II FN na Westland. Tak czy owak, jeśli ktoś czekał na klasyczne słowa "sprzeciw" i "nie uznaję" czy "będę się procesował" - oto i one. No, nagadałem się. Znaczy wypisałem się. To na razie tyle.
    0 punktów
  7. WYROK w imieniu II Federacji Nordackiej Najwyższy Sąd Federalny w sprawie kontrolnej o sygnaturze 2/24/SP wszczętej z urzędu przez NSF orzeka, co następuje: Funkcjonowanie Wojska Westlandzkiego niezależnego od Zjednoczonych Sił jest nielegalne. Nakazuje się podporządkowanie się Zjednoczonym Siłom przez Wojsko Westlandzkie oraz integrację Wojska Westlandzkiego w ramach struktur Zjednoczonych Sił. Unieważnia się Dekret Sekretarza Partii Socjalkapitalistycznej dotyczący poboru do Wojska Westlandzkiego. Zawiesza się moc obowiązującą art. 14. ust. 7. Konstytucji Państwa Westland do momentu ewentualnego powołania organizacji paramilitarnej o nazwie Wojsko Westlandzkie. Nakłada się karę grzywny na Augusta de la Sparasana de Harlina w wysokości 4000 mikro w zawieszeniu na okres 2 miesięcy. Jeśli ukarany nie będzie w stanie zapłacić kary grzywny (w przypadku jej egzekucji), dokonuje się konfiskaty jego majątku o wartości wystarczającej do pokrycia brakującej na zapłatę kwoty. UZASADNIENIE Choć założeniem przyświęcającym uchwaleniu Ustawy o funkcjonowaniu i organizacji Zjednoczonych Sił była konsolidacja wojsk prowincjonalnych w ramach jednolitej centralnej struktury, żaden przepis tejże ustawy nie dokonał jawnej inkorporacji wojsk lokalnych przez Zjednoczone Siły ani jawnie nie zabronił funkcjonowania wojskom prowincjonalnym. Sąd przeanalizował najwyższy akt prawny w federacji - Konstytucję. Konstytucja II Federacji Nordackiej w Rozdziale VII nie określa, aby regionom autonomicznym przysługiwało prawo do posiadania i organizacji własnych wojsk. Artykuł 6. wyraźnie ustanawia zasadę legalizmu, która oznacza, że każda działalność organów i instytucji państwowych musi mieć wyraźną podstawę prawną (Organy i instytucje państwowe działać mogą jedynie w zakresie określonym przez prawo). Innymi słowy, organy państwowe mogą podejmować działania wyłącznie wtedy, gdy prawo wprost na to zezwala. Można domniemywać, że Artykuł 78., który nadaje prowincjom i wspólnotom prawo do prowadzenia polityki wewnętrznej, zezwala na organizację własnego wojska. Ale ten sam artykuł wprowadza zastrzeżenie, że polityka wewnętrzna regionu autonomicznego musi być zgodna z prawem federalnym. To oznacza, że prowincje nie mogą samodzielnie podejmować działań w obszarach, które są zarezerwowane dla władz federalnych. A zarezerwowaniem dla władz federalnych kwestii obronności jest w oczywisty sposób ustanowienie Zjednoczonych Sił poprzez ustawę specjalną przy jednoczesnym braku wprowadzenia odpowiedniej legislacji regulującej działanie wojsk jawnie prowincjonalnych (nie organizacji paramilitarnych). Prawo federalne reguluje organizację i zarządzanie siłami zbrojnymi, co oznacza, że kwestie obronne pozostają w gestii władz federalnych. Konstytucja Państwa Westland, na którą powołuje się Sekretarz Partii Socjalkapitalistycznej w tej sprawie, jest aktem podrzędnym wobec prawa federalnego. Przepisy niezgodne z prawem federalnym nie mają mocy prawnej, więc nie mogą posłużyć jako usprawiedliwienie bezprawnych działań. Niniejszy wyrok jest prawomocny. Do wiadomości: @August de la Sparasan, @Albert Fryderyk de Espada, @AleksanderNovak. Leonid Repulijski Przewodniczący Składu Orzekającego
    -1 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00