• Lubię to 1
  • Kocham to! 4
  • Wow 1
Skocz do zawartości
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Ranking

  1. Albert Fryderyk de Espada

    Albert Fryderyk de Espada

    Obywatel Federacji


    • Punkty

      3

    • Postów

      2 792


  2. Leszek Ebe

    Leszek Ebe

    Obywatel Federacji


    • Punkty

      2

    • Postów

      413


  3. Andrzej Ordyński

    Andrzej Ordyński

    Obywatel Nan Di


    • Punkty

      2

    • Postów

      501


  4. Kamiljan de Harlin

    Kamiljan de Harlin

    Pracownik NKI


    • Punkty

      1

    • Postów

      1 044


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 16.06.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ustawa o prawdziwości słowa i świętości sztuki Zobacz wniosek / prośbę Art. 1. Niniejsza ustawa stanowi nowelizację Ustawy specjalnej Kodeks Karny z dnia 19 września 2023 roku. Art. 2. W nowelizowanym akcie art. 17c. ust. 1. o brzmieniu: „[Zabronione pod groźbą kary grzywny w wysokości do 2 000 mikro lub pozbawienia wolności na okres do 7 dni i ścigane z urzędu są takie wykroczenia, jak:] 1. Nadmierne stosowanie wyrazów i sformułować powszechnie uznawanych za wulgarne” przyjmuje brzmienie: „Publikowanie tekstów wygenerowanych w całości lub niemal w całości przez sztuczną inteligencję.” Art. 3. Nowelizacja jest skuteczna wraz z ogłoszeniem w Dzienniku Prawnym. Wnioskodawca / prośbodawca Kamiljan de Harlin Data wpłynięcia 15.06.2025 Kategoria Kongres II Federacji Nordackiej
    1 punkt
  2. Ale w jaki sposób to właściwie weryfikować? Wszelkie detektory działają, jak chcą – potrafią pokazywać, że coś napisało AI, choć stworzył to człowiek, a tekst w 100% wygenerowany przez AI uznają za ludzki. Nawet na realnych uczelniach odeszli już od sprawdzania tego. Niestety, kwestia tego, co i w jakim stopniu zostało napisane przez nas, a co przez sztuczną inteligencję, to wyłącznie sprawa umowy dżentelmeńskiej. Owszem, czasami widać, że ktoś bezmyślnie zerżnął coś z ChatGPT, ale weryfikacja tego jest praktycznie niemożliwa.
    1 punkt
  3. Dlaczego zostajemy postawieni przed fałszywą dychotomią? Nadmierne używanie AI może być nieprzyjemne dla odbiorcy, ale nadużywanie wulgaryzmów również.
    1 punkt
  4. Przez ostatnie miesiące w całkowitej tajemnicy pod fundamentami wieży dowodzenia „Yggdrasil” wznosiliśmy masywny projekt - podziemny kompleks archiwalny. Wejścia do niego zarezerwowane jest zaledwie dla garstki wybranych – tylko upoważnieni pracownicy z kluczowymi autoryzacjami mogą przekroczyć drzwi zabezpieczone warstwami elektronicznych i mechanicznych zapór. Kompleks składa się z rozległych, wysokich na kilkadziesiąt metrów komnat połączonych siecią korytarzy. Każda galeria przystosowana jest do przechowywania innego typu materiałów: od cyfrowych repozytoriów, przez metalowe regały z dokumentami papierowymi, aż po hermetyczne sejfy z najbardziej wrażliwymi nośnikami danych. Całość zaprojektowano z myślą o maksymalnej odporności na wstrząsy, zalania i inne zagrożenia — konstrukcja nośna oparta jest na stalowych filarach o niemal dwumetrowych przekrojach. Aby ułatwić zarządzanie tak ogromną masą informacji oraz aby zapewnić sobie dodatkowy szereg zabezpieczeń cyfrowych wszystkie informacje katalogowane są w osobnych bankach danych i pozostają odłączonymi od sieci kiedy nie są wykorzystywane. W centrum archiwum do tego powstała zaprojektowana przez in inżynierów ze STAR Labs iglica mechaniczna wykorzystywana do przemieszczania banków danych do stacji odbiorczej. W archiwum zgromadzono pełne repozytorium informacji na temat kompleksu Gratärn: plany budowlane, specyfikacje techniczne hal produkcyjnych, laboratoriów oraz szczegółowe schematy sieci komunikacyjnej i energetycznej. Jednak zakres zgromadzonych materiałów sięga znacznie dalej – są to również główna skarbnica wiedzy całego Espada Monerskap i jego jednostek zależnych. Znalazły się tutaj oryginały projektów cywilnych i wojskowych rozwijanych wspólnie ze STAR Labs, wstępne koncepcje prototypów, dane wywiadowcze oraz dokumentacja patentowa i badawcza. Każdy dokument, każda linijka kodu czy rysunek trafiły tu pod ścisłym nadzorem działu bezpieczeństwa korporacyjnego. W celu ochrony zasobów archiwum wyposażono w zaawansowane systemy biometryczne, wielopoziomowe szyfrowanie i procedury wielostopniowej autoryzacji. Dostęp do konkretnych sekcji możliwy jest tylko po wykorzystaniu unikalnych kluczy dostępu i zatwierdzeniu przez nadzorcę kompleksu. Nowo otwarty podziemny archiwum nie tylko zabezpiecza strategiczne informacje, lecz także stanowi fundament dalszego rozwoju — to tutaj będą przebiegać analizy dotychczasowych osiągnięć oraz planowanie kolejnych etapów ekspansji. Dzięki tej konstrukcji Espada Monerskap zyskuje pewność, że jej najcenniejsza wiedza pozostanie chroniona przed wzrokiem osób niepożądanych, stanowiąc jednocześnie punkt wyjścia do nowych projektów i innowacji.
    1 punkt
  5. Transport pojazdu AKC Espada Sport Light przeznaczonego dla Pana Kamiljana Harlina dotarł finalnie po kilku dniach do Doctriny. Dostawa została zrealizowana z niewielkim opóźnieniem, spowodowanym przymusowym, kilkudniowym postojem w porcie Marineburg na Wyspach Fałszywej Nadziei. Statek zmuszony był do przeczekania niesprzyjających warunków pogodowych, które uniemożliwiały kontynuację rejsu w bezpieczny sposób. Po ustabilizowaniu się sytuacji meteorologicznej, jednostka wznowiła podróż i bez komplikacji zakończyła kurs. Pojazd został już rozładowany i oczekuje na dalsze procedury przekazania do właściciela.
    1 punkt
  6. Czy "postacie fabularne" mają prawo do reprezentowania jakichkolwiek państw?
    1 punkt
  7. Dobra kolejne wieści: -AKC Espada Sport Light dotarł do pana @August de la Sparasan -Kolejny AKC Espada Sport Light jest obecnie transportowany drogą morską do @Kamiljan de Harlin -Utworzyliśmy magazyn na terenach Leocji https://forum.leocja.org/viewtopic.php?f=38&t=1942&p=53916#p53916 -Powstał mały użytkowy AKC Skromny Brzeg na rynek Leocki -Powstała limuzyna AKC Kingster na rynek Teutoński -Z każdego po jednym modelu uda się do Achkova... A w jakich celach? To już Utopia ujawni 🙂
    1 punkt
  8. Dobrze, więc dzisiaj pora na pewne podsumowania działań firmy AKC, czyli jak to wygląda po pierwszych dniach: -Obecnie moja firma oferuję modele: Espada Sport(Wyścigowy), Espada Sport Light(Sportowy), Grubetto(Kombi) i Utopia Tereno(Starodawny Rajdowy) -Obecnie współpracujemy z firmą Atlas od pana @Albert Fryderyk de Espadaktóra dostarcza nam silniki dla naszych samochodów. -Współpracujemy też z firmą Utopia, której właścicielem jest @Kamiljan de Harlin, która jest odpowiedzialna za promowanie naszych samochodów i dostarczanie darmowych pralinek o smaku konopii winewskiej do biur firm AKC i Atlas. -Zostało utworzone konto bankowe ,,Firma Ampraczen-Koribien Cars" -Sprzedaliśmy 2 AKC Espada Sport Light -Z czego pierwszy egzemplarz dotarł do pana @Damiano á-la-Triste -A drugi egzemplarz jest w trakcie tworzenia i wkrótce też będzie dostarczony do @August de la Sparasan -Ponadto wkrótce też wyślemy AKC Espada Sport Light do domu pana @Kamiljan de Harlinw ramach podpisanej umowy -Utworzyliśmy Magazyn na terenach Edelweiss https://edelweiss.org.pl/viewforum.php?f=273 -Uworzyliśmy Magazyn na terenach Teutonii https://forum.uniapanstw.pl/topic/745/magazyn-akc-w-teutonii -Ponadto jeden z egzemplarzy AKC Utopia Tereno będzie reprezentował drużynę Koribien-Edelweiss Utopia. -No i na koniec udaliśmy się do biura MKP Cargo, by również i z nimi nawiązać współpracę biznesową. Obecnie czekamy na odpowiedź od właściciela MKP Cargo, pana @Waksman.
    1 punkt
  9. Po kilku długich miesiącach intensywnych prac budowlanych dziś możemy już z dumą jakiej do tej pory nie odczuwaliśmy oddać do użytku kompleks Gratärn na Wyspie Fałszywej Nadziei. Inwestycja ta objęła budowę od podstaw całego, zdrowo funkcjonującego miasta a w nim między innymi; hal przemysłowych, laboratoriów badawczych, zaplecza mieszkalnego dla personelu oraz głównej wieży dowodzenia. Wszystkie te obiekty zostały wyposażone i przetestowane, co oznacza, że cały kompleks jest w pełni operacyjny. Zakończone próby potwierdziły sprawne funkcjonowanie instalacji – od uruchomionych linii telekomunikacyjnych po centra laboratoryjne – a obiekt jest gotowy do realizacji zaplanowanych zadań. W halach produkcyjnych rozpoczęto uruchamianie instalacji technologicznych zgodnie z harmonogramem. Laboratoria dysponują nowoczesnym sprzętem naukowym i pomiarowym, przygotowanym do pracy. Zaplecze socjalne zapewnia personelowi komfortowe warunki zakwaterowania, a centralna wieża dowodzenia pełnić będzie od dziś funkcję ośrodka zarządzania całością obiektu a być może i większości Monerskapu na całym kontynencie. Specjalistyczne zespoły potwierdziły stabilność działania kluczowej infrastruktury: zmodernizowana stacja transformatorowa i agregaty prądotwórcze gwarantują nieprzerwany dopływ energii elektrycznej z pobliskiej elektrowni. Równocześnie przygotowano sieć dróg wewnętrznych oraz systemy komunikacji, które umożliwiają płynny transport zaopatrzenia i personelu do pobliskich porów komunikacyjnych w Marienburgu i reszcie wyspy. Otwarcie kompleksu Gratärn ma również znaczenie strategiczne dla regionu. Przeniesienie części działalności produkcyjnych i logistycznych do Kiriani powinno częściowo odciążyć dotychczasowe ośrodki pracy i badań monerskapu. W przyszłości planowane jest uruchomienie między innym stoczni w Gratärn i rozbudowa jego portu a także dodanie kolejnych lądowisk dla szeregu naszym pionowzlotów, co dodatkowo zwiększy możliwości przeładunkowe i budowlane nowo otwartego ośrodka. Nowy kompleks został oddany do użytku zgodnie z planem – ceremonie tą nadzorował i kierował właściciel Monerskapu, Albert Fryderyk de Espada, który w swojej przemowie wyraził niemały podziw dla wysiłku jaki wszyscy włożyli w budowę tego miejsca zaczynając praktycznie od podstaw kończąc na jednym z najbardziej zawansowanych kompleksów przemysłowo-badawczych na kontynencie, który już od pierwszego dnia działania może odmienić losy nie tylko korporacji, nie tylko wyspy czy regionu ale całego kraju.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00