Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 22 Marca 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2022 (edytowane) Altas Shipping Company to podfirma Atlas Monërskap zajmująca się budową okrętów oraz Armator obsługujący zarówno połączenia lokalne jak i międzynarodowe. Statki na wyposażeniu ASC: MS Tulusa - Statek Handlowy CC-07 MS Carino - Statek Handlowy CC-07 MS Tyho - Drobnicowiec UCC-4 MS Annax - Drobnicowiec UCC-4 Koncern ASC zajmuje się również projektowaniem i budową statków. Lista projektów ASC: Atlas QC-02 Atlas CC-07 Drobnicowiec UCC-4 Atlas MNJW-01 Okręt Desantowy Projektu 30 "Ingvid" Okręt Desantowy Projektu 36 "Almana" Edytowane 17 Sierpnia 2024 przez Albert Fryderyk de Espada AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 27 Marca 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2022 (edytowane) Wykaz modeli okrętów ASC: Atlas QC-02 QC-02 to tankowiec przystosowany do transportowania ropy naftowej lub jej pochodnych. Jednostka ma mierzyć 280 metrów długości oraz 32 metry szerokości przy zanurzeniu do 15 metrów. Szacowana wyporność zbiornikowca ma wynosić w okolicach 300 tyś. ton. W założeniach tankowce tej klasy mają posłużyć do transportu ropy wydobywanej na platformach na Morzu Valhalskim. Z tego powodu zaprojektowano go by mógł osiągnąć nośność do 75 000 DWT. *** Atlas CC-07 CC-07 to uniwersalny statek towarowy/masowiec zaprojektowany i wykorzystywany przez Altas Shipping Company. Jednostka mierzy sobie 95 metry długości i 18 metrów szerokości oraz może rozwijać prędkość do 22 węzłów co pozwala na stosunkowo szybki transport towarów na krótkich i średnich dystansach. Nośność okrętów tego typu wynosi około 30 000 DWT. *** Edytowane 23 Lutego 2023 przez Albert Fryderyk de Espada AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Szarak 75 Opublikowano 29 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2022 W dniu 27.03.2022 o 23:44, Albert Fryderyk de Espada napisał: W założeniach tankowce tej klasy mają posłużyć do transportu ropy wydobywanej na platformach na Morzu Valhalskim. Ma Pan może więcej informacji na temat tych platform wiertniczych? Ile ich obecnie jest i ile ropy z nich wydobywujemy? Grzegorz Szarak von Hohenburg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 29 Marca 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2022 1 godzinę temu, Grzegorz Szarak napisał: Ma Pan może więcej informacji na temat tych platform wiertniczych? Ile ich obecnie jest i ile ropy z nich wydobywujemy? W niedalekiej przyszłości same platformy jak i firmy zajmujące się ich eksploatowaniem i wydobyciem ropy zostaną lepiej opisane. AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waksman 1 339 Opublikowano 16 Czerwca 2022 Zaimki: on/jego Zaimki: on/jego NIO: 2709210001 NIO: 2709210001 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2022 Dobry den, w imieniu Państwowych Służb Informatycznych pragnę złożyć zamówienie na 5 tankowców Atlas QC-02. DW: @Albert Fryderyk de Espada Kaspar Venir Waksman-Dëter były: I i III Prezydent UTN, wielokrotny Minister Spraw Wewnętrznych UTN i I FN, V, VI i VII Prezydent III Republiki Muratyki, Prokurator Generalny w I Federacji Nordackiej, Pierwszy Towarzysz Związku Socjalistycznych i Kalkilistycznych Republik Muratyckich, I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 16 Czerwca 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2022 Godzinę temu, Waksman napisał: Dobry den, w imieniu Państwowych Służb Informatycznych pragnę złożyć zamówienie na 5 tankowców Atlas QC-02. DW: @Albert Fryderyk de Espada Zlecenie przyjęte. AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Jankowski 195 Opublikowano 26 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2022 Witam! Proszę o informację ile by trwał i ile kosztował transport 8 samochodów osobowych z Norweglandu (obszar dawnego Aztec) do Kirianii. piotr@mail.vox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 27 Czerwca 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2022 Z Norwglamdu tak... ale da się zrobić. Tym bardziej są się zrobić po taniości, jako że to pierwsze zlecenie zza granicy (z czego się bardzo cieszę) to uiscimy stosowny rabat i sam transport będzie kosztować nie więcej niż 2 500 jordów. Jeżeli szanownemu @Piotr Jankowski odpowiada taka oferta to poprosiłbym jeszcze odnośniki do miejsca odbioru i miejsca docelowego. AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Jankowski 195 Opublikowano 27 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2022 Tak więc pojazdy byłyby do odebrania pojutrze w porcie w Churchilgradzie (Księstwo Norweglandu, Królestwo Bornfostu) i miałyby zostać dostarczone do Nowoport w Kirian City w Wielkim Imperium Narodu Kiriańskiego. piotr@mail.vox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Jankowski 195 Opublikowano 4 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 Bardzo dziękuję za realizację zamówienia. Jestem niezwykle zadowolony z jakości świadczonych przez państwa usług. 1 piotr@mail.vox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 7 Lipca 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2022 (edytowane) Atlas CC-07 CC-07 to uniwersalny statek towarowy/masowiec zaprojektowany i wykorzystywany przez Altas Shipping Company. Jednostka mierzy sobie 215 metry długości i 28 metrów szerokości oraz może rozwijać prędkość do 22 węzłów co pozwala na stosunkowo szybki transport towarów na krótkich i średnich dystansach. Nośność okrętów tego typu wynosi około 30 000 DWT. Edytowane 19 Kwietnia 2024 przez Albert Fryderyk de Espada AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waksman 1 339 Opublikowano 23 Lutego 2023 Zaimki: on/jego Zaimki: on/jego NIO: 2709210001 NIO: 2709210001 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2023 Dzień dobry, proszę o wycenę przewozu 666.800 sztuk drewnianych podkładów kolejowych (łącznie 46.676 ton) oraz 33.333 sztuk 12sto-metrowych szyn kolejowych (łącznie 16.333 ton) do Edelweiss z portu w Kostrzyniu do portu... Gdzieś tam w Austro-Węgrach? Nie mam pojęcia czy Edelweiss posiada jakiś port, także tutaj proszę o pomoc. Czy ASC jest w stanie zapewnić również transport lądowy na miejscu z portu do miejsca budowy? DW: @Albert Fryderyk de Espada Kaspar Venir Waksman-Dëter były: I i III Prezydent UTN, wielokrotny Minister Spraw Wewnętrznych UTN i I FN, V, VI i VII Prezydent III Republiki Muratyki, Prokurator Generalny w I Federacji Nordackiej, Pierwszy Towarzysz Związku Socjalistycznych i Kalkilistycznych Republik Muratyckich, I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 23 Lutego 2023 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2023 20 minut temu, Waksman napisał: Dzień dobry, proszę o wycenę przewozu 666.800 sztuk drewnianych podkładów kolejowych (łącznie 46.676 ton) oraz 33.333 sztuk 12sto-metrowych szyn kolejowych (łącznie 16.333 ton) do Edelweiss z portu w Kostrzyniu do portu... Gdzieś tam w Austro-Węgrach? Nie mam pojęcia czy Edelweiss posiada jakiś port, także tutaj proszę o pomoc. Czy ASC jest w stanie zapewnić również transport lądowy na miejscu z portu do miejsca budowy? DW: @Albert Fryderyk de Espada ASC miało już przyjemność wykonywać kilka rejsów do MAW/Edelweisss. Powiedzmy że taka usługa będzie kosztować gdzieś w przedziale 1000-1200 ?. Sam transport z Portu w Kostrzyniu do przyjaznych portów w Monarchii zapewne potrwa kilka dni. AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waksman 1 339 Opublikowano 23 Lutego 2023 Zaimki: on/jego Zaimki: on/jego NIO: 2709210001 NIO: 2709210001 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2023 5 minut temu, Albert Fryderyk de Espada napisał: ASC miało już przyjemność wykonywać kilka rejsów do MAW/Edelweisss. Powiedzmy że taka usługa będzie kosztować gdzieś w przedziale 1000-1200 ?. Sam transport z Portu w Kostrzyniu do przyjaznych portów w Monarchii zapewne potrwa kilka dni. Cena jest idealna. Płatność z góry czy po zleceniu? Zaliczkę odpuszczamy czy jednak coś trzeba? ? Kaspar Venir Waksman-Dëter były: I i III Prezydent UTN, wielokrotny Minister Spraw Wewnętrznych UTN i I FN, V, VI i VII Prezydent III Republiki Muratyki, Prokurator Generalny w I Federacji Nordackiej, Pierwszy Towarzysz Związku Socjalistycznych i Kalkilistycznych Republik Muratyckich, I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 23 Lutego 2023 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2023 (edytowane) 4 minuty temu, Waksman napisał: Cena jest idealna. Płatność z góry czy po zleceniu? Zaliczkę odpuszczamy czy jednak coś trzeba? ? W momencie odporu ładunku zostanie wystawiony rachunek z szczegółową ceną i terminem do kiedy należy uiścić opłatę. Edytowane 23 Lutego 2023 przez Albert Fryderyk de Espada 1 AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 6 Maja 2023 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 Atlas MNJW-01 Statek Wiertniczy Projektu 1 jest często nazywany swoją oryginalną nazwą Mobilnej Platformy Wydobywczej. Jednostka została zaprojektowana na przełomie 2019 i 2020 we współpracy stoczni w Mosellbi oraz Koribijskiej spółki państwowej zajmującej się wydobyciem ropy naftowej z największych dotychczas odkrytych złóż ropy znajdujących się na Możu Valhalskim. Jednostki tego modelu podjadają wyporność niespełna 60 000 ton oraz całkowity tonaż ładunku o takiej samej liczbie jak wyporność. Statek mierzy sobie niespełna 230 metrów długości oraz 40 szerokości w szczytowym miejscu. AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 19 Kwietnia 2024 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2024 (edytowane) Drobnicowiec UCC-4 "Tython" Drobnicowiec UCC-4 jest uniwersalną jednostką ASC wykorzystywana do transportu rozmaitych towarów na krótkich oraz średnich dystansach. Niewielkie rozmiary oraz stosunkowo duża ekonomiczność czyni jednostki tego typu wyjątkowo dobrymi do krótkich rejsów mogąc osiągać prędkość do 26 węzłów. Dane techniczne: Długość - 159,40 m Szerokość - 21,47 m Wyporność - 17,470 t DWT - 10,000 t Edytowane 19 Kwietnia 2024 przez Albert Fryderyk de Espada AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 24 Kwietnia 2024 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2024 Okręt Desantowy Projektu 30 "Ingvid" Projekt 30 to niewielka nieuzbrojona barka desantowa przystosowana do transportu personelu oraz lekkiego sprzętu jak pojazdy kołowe. Prostota wykonania jak i rozmiar sprawia że projekt 30 jest niezwykle tania i szybka w produkcji jak i utrzymaniu. Wszystkie wymienione zalety sprawiają jednak że okręty projektu 30 nie są przystosowane do działania w pojedynkę bez innych okrętów. Brak uzbrojenia i niewielkii zasięg wymusza korzystanie z większych statków matek jak bazy operowania oraz innych okrętów wojennych jako eskorty. Dane techniczne: Długość - 24,50 m Szerokość - 5,20 m Wyporność - 107 t Prędkość - 12 węzłów Zasięg - 350 Mm Ładowność - do 60 ton AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 24 Kwietnia 2024 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2024 (edytowane) Okręt Desantowy Projektu 36 "Almana" Okręt desantowy Projektu 36 jest znacznie bardziej zawansowaną i rozwiniętą koncepcją projektu 30. Znacznie większe rozmiary zwiększają koszty budowy i utrzymania lecz znacząco wpływają na zdolności okrętu który stał się dzięki nim okrętem pełnomorskim. Zachowane zostały jednak właściwości stricte desantowe które pozwalają jednostce sztrandować się na brzeg i wysadzić cały ładunek rampą zamontowaną na przedzie okrętu. Jednostki projektu 36 mogą również czynnie wspierać operacje desantowe przy użyciu własnego uzbrojenia które można każdorazowo dostosować w zależności od okoliczności. Dane techniczne: Długość - 113,19 m Szerokość - 15,60 m Wyporność - 4 360 t Prędkość - 18 węzłów Zasięg - 6 700 Mm Ładowność - do 1 000 ton Uzbrojenie: 40-prowadniczowa rurowa wyrzutnia rakiet 122,4 mm (opcjonalna) 2 działa AK-630 kaliber 30 mm (opcjonalne) Edytowane 27 Maja 2024 przez Albert Fryderyk de Espada AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waksman 1 339 Opublikowano 23 Maja 2024 Zaimki: on/jego Zaimki: on/jego NIO: 2709210001 NIO: 2709210001 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2024 Dzień dobry! Bardzo proszę o wycenę przewozu 16 jednostek węgla z MKW Alawancja do EJ Ignalino, najlepiej drogą lądową (ciężarówka typu wywrotka). Proszę również o informację, czy mogę od razu nadać towar w WSG ? DW: @Albert Fryderyk de Espada Kaspar Venir Waksman-Dëter były: I i III Prezydent UTN, wielokrotny Minister Spraw Wewnętrznych UTN i I FN, V, VI i VII Prezydent III Republiki Muratyki, Prokurator Generalny w I Federacji Nordackiej, Pierwszy Towarzysz Związku Socjalistycznych i Kalkilistycznych Republik Muratyckich, I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 23 Maja 2024 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2024 10 minut temu, Waksman napisał: Dzień dobry! Bardzo proszę o wycenę przewozu 16 jednostek węgla z MKW Alawancja do EJ Ignalino, najlepiej drogą lądową (ciężarówka typu wywrotka). Proszę również o informację, czy mogę od razu nadać towar w WSG ? DW: @Albert Fryderyk de Espada Powiedzmy że za przewóz 1 jednostki zainkasujemy 4? więc razem za cały transport koszt wyniesie 64?. Czy taka oferta szanownemu odpowiada? AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waksman 1 339 Opublikowano 23 Maja 2024 Zaimki: on/jego Zaimki: on/jego NIO: 2709210001 NIO: 2709210001 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2024 2 minuty temu, Albert Fryderyk de Espada napisał: Powiedzmy że za przewóz 1 jednostki zainkasujemy 4? więc razem za cały transport koszt wyniesie 64?. Czy taka oferta szanownemu odpowiada? Oczywiście. Oto potwierdzenie przelewu: Składam w takim razie nadanie towaru w WSG i czekam na transport ? Kaspar Venir Waksman-Dëter były: I i III Prezydent UTN, wielokrotny Minister Spraw Wewnętrznych UTN i I FN, V, VI i VII Prezydent III Republiki Muratyki, Prokurator Generalny w I Federacji Nordackiej, Pierwszy Towarzysz Związku Socjalistycznych i Kalkilistycznych Republik Muratyckich, I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waksman 1 339 Opublikowano 15 Stycznia Zaimki: on/jego Zaimki: on/jego NIO: 2709210001 NIO: 2709210001 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia Dzień dobry, zgodnie z rozmową proszę o wycenę 8 transportów węgla kamiennego (w ciągu miesiąca) z portów: Kostrzyń, Eihenberg oraz Rammstainstadt do portu w Ragusie (MAW). Na jeden transport przypadnie około 2,5 ton węgla. Towar byłby dostarczony do portów drogą kolejową. @Albert Fryderyk de Espada 1 Kaspar Venir Waksman-Dëter były: I i III Prezydent UTN, wielokrotny Minister Spraw Wewnętrznych UTN i I FN, V, VI i VII Prezydent III Republiki Muratyki, Prokurator Generalny w I Federacji Nordackiej, Pierwszy Towarzysz Związku Socjalistycznych i Kalkilistycznych Republik Muratyckich, I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 16 Stycznia NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 23 godziny temu, Waksman napisał: Dzień dobry, zgodnie z rozmową proszę o wycenę 8 transportów węgla kamiennego (w ciągu miesiąca) z portów: Kostrzyń, Eihenberg oraz Rammstainstadt do portu w Ragusie (MAW). Na jeden transport przypadnie około 2,5 ton węgla. Towar byłby dostarczony do portów drogą kolejową. @Albert Fryderyk de Espada Mamy do dyspozycji dwa statki zdolne do transportu sypkich ładunków więc jeżeli co najmniej połowa transportów dotrze do portu będziemy mogli już wypłynąć z połową zamówienia. Powiedzmy zatem że za całość zamówienia zainkasowalibyśmy 200 Ꞥ. Pierwsze transporty moglibyśmy przyjąć natychmiast w Eihenbergu zaś w innych portach najwcześniej jutro lub pojutrze. AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waksman 1 339 Opublikowano 16 Stycznia Zaimki: on/jego Zaimki: on/jego NIO: 2709210001 NIO: 2709210001 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 33 minuty temu, Albert Fryderyk de Espada napisał: Mamy do dyspozycji dwa statki zdolne do transportu sypkich ładunków więc jeżeli co najmniej połowa transportów dotrze do portu będziemy mogli już wypłynąć z połową zamówienia. Powiedzmy zatem że za całość zamówienia zainkasowalibyśmy 200 Ꞥ. Pierwsze transporty moglibyśmy przyjąć natychmiast w Eihenbergu zaś w innych portach najwcześniej jutro lub pojutrze. Świetnie. Akceptuję stawkę. Proszę się spodziewać pierwszego transportu węgla w dniu dzisiejszym w godzinach wieczornych. Lokalizację przeładunku kolejnego transportu będziemy ustalać na bieżąco. Kaspar Venir Waksman-Dëter były: I i III Prezydent UTN, wielokrotny Minister Spraw Wewnętrznych UTN i I FN, V, VI i VII Prezydent III Republiki Muratyki, Prokurator Generalny w I Federacji Nordackiej, Pierwszy Towarzysz Związku Socjalistycznych i Kalkilistycznych Republik Muratyckich, I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się