• Kocham to! 3
Skocz do zawartości
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Albert Fryderyk de Espada

Obywatel Federacji
  • Postów

    2 682
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    193

Ostatnia wygrana Albert Fryderyk de Espada w dniu 12 Lutego

Użytkownicy przyznają Albert Fryderyk de Espada punkty reputacji!

O Albert Fryderyk de Espada

Numer Identyfikacji Obywatela

  • NIO
    2908210003

Ostatnie wizyty

4 603 wyświetleń profilu

DANE UŻYTKOWNIKA

ID Paszportu

8

Data przyjazdu

Podpis

8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

AFdeEspada@nordnet.fn

 

Osiągnięcia Albert Fryderyk de Espada

Większy Mistrzunio

Większy Mistrzunio (15/17)

  • Roczek
  • Maszynka do pisania
  • Popularny
  • Yobel Niedoceniany Świr 2021 Unikat
  • Miesiąc później...

Najnowsze odznaki

1,1 tys.

Reputacja

  1. Atlas MPF-30 Atlas MPF-30 "As" to projekt samolotu przewagi powietrznej powstały w oparciu nasze doświadczenia w projektowaniu i konstruowaniu podobnych konstrukcji w przeszłości. Dobrze znany on być powinien również mieszkańcom Czesnoradu gdyż jego konstrukcja jest dalekim rozwinięciem produkowanego w Muratyce VMP-01 oraz jego eksportowej wersji dla Czesnoradu czyli VMPF-29/Cz. Niech wach nie zmyli jednak to co na wierzchy. Tak jak poetycko i w tym przypadku najważniejsze jest to co znajdziemy w środku. Tam wszystkie te konstrukcje różnią się od siebie diametralnie. Dwa potężne silniki turbowentylatorowe o mocy 130 kN zapewniają jak na ten moment najlepsze osiągi spośród naszych wszystkich konstrukcji i pozwalają rozpędzać się maszynie do prędkości mach 2 (około 2500 km/h). Potężny radar na dziobie samolotu daje pilotowi tej maszyny znacznie lepsze postrzeganie otoczenia i przestrzeni przed nim. To z kolei pozwala na wykorzystanie niezwykle efektywnych zaprojektowanych specjalnie do tego modelu pocisków powietrze-powietrzne AA-13 zdolnych precyzyjnie razić cel oddalony o dziesiątki kilometrów lub nawet setki w konfiguracji AA-13L. Konstrukcja MPF-30 opiera się przede wszystkim na stopach aluminium zapewniając jego lekkość oraz tytanu odpornego na bardzo drastyczne warunki na jakie może wystawiona być maszyny. Pozostałe mniej wrażliwe komponenty witym większość kokpitu wykonana jest z lekkiego kompozytu. Poza pociskami od walki z innymi maszynami As przystosowany został również do przenoszenia bomb czy pocisków mogących razi cele naziemne. Dane techniczne: Napęd - 2 silniki dwuprzepływowe RD-36 Rozpiętość - 11,56 m Długość - 17,82 m Wysokość - 4,53 m Masa startowa - 15 250 kg Prędkość maks. - 2650 km/h Pułap - 18 750 m Zasięg - 2250 km Uzbrojenie: 1 działko 30 mm 9 węzeł pod skrzydłami przystosowanymi do przenoszenia pocisków rakietowych, bomb, zasobników z amunicją oraz dodatkowych zbiorników paliwa
  2. Projekt stworzony i zaprezentowany przy okazji Dni Postępu 2024 Meusmagnus czy też bardziej formalnie WUPW-01 to monstrualnie wielka mobilna platforma wydobywcza. Koncepcja zrodziła się w głowach naszych inżynierów gdy człowiek zadał sobie zasadnicze ale bardzo istotne pytanie, dlaczego mamy w każdym miejscy budować kopalnię gdy można zbudować jedną i przenosić ją na miejsce. Takie rozwiązanie nie tylko sprzyja środowisku przez mniejszą inwazyjność ale jest również niezwykle opłacalne i tańsze w utrzymaniu. Ten ogromny kolos porusza się przy pomocy szeregów ciężkich gąsienic z których każda działa jak niezależne ramie kroczące co dodatkowo poprawia już i tak mozolną mobilność platformy. Każdy z tych gigantów posiada długość 350 metrów, wysokość 75 i szerokość 140. Co czyni je nawet mimo faktu bycia pojazdem lądowym jednymi z największych projektów przez nas skonstruowanych dorównując wielkością największym pływającym jednostkom budowanym w naszych stoczniach. W zależności od potrzeby platforma może zostać przystosowana do wydobycia różnego rodzaju surowców naturalnych. Zaczynając na prostych surowcach mineralnych jak węgiel czy żelazo, kończąc na ropie czy gazie ziemnym. Po zakończeniu operacji wystarczy jedynie przemieścić maszynę w nowe miejsce co sprawia iż unikamy tworzenia wielkich kopalni odkrywkowych czy innych form obiektów kopalnianych które degradują środowisko czyniąc je niezdatnym do zamieszkania. Sformułowanie "jedynie przemieścić" może się zdawać lekkim niedopowiedzeniem patrząc na skalę tego behemota lecz nasi inżynierowie skrupulatnie przygotowali się również na taka ewentualność. Jak wspomnieliśmy już wcześniej Meusmagnus jest w zasadzie hybrydą pojazdu gąsienicowego i koparki kroczącej co wbrew pozorom nadaje tym maszynom bardzo dużą mobilność jak na swoje rozmiary i daje nam możliwość transportowania ich po większych szlakach komunikacyjnych. Wykorzystując doświadczenia STAR Labs w rozwoju elektrowni atomowych zdecydowaliśmy o wyposażeniu każdej takiej platformy w napęd atomowy zbliżony do tych stosowanych w okrętach podwodnych czy lotniskowcach dodatkowo zwiększając ich możliwości operacyjne. Projekt ten znajduje się w ciąż w fazie projektowej lecz wielkimi krokami zbliża się rozpoczęcie budowy pierwszego prototypu.
  3. Naczelne Dowództwo i Głównodowodzący Zjednoczonych Sił oznajmiają następujące: Żołnierze, Dostatecznie długo musieliśmy już z tym zwlekać, tak więc przy sposobności nadarzającej się w okolicy rocznicy pierwszej poważnej operacji wojskowej Zjednoczonych Sił jaką była operacja Hanibal. Uznaliśmy więc iż będzie to najlepszy moment aby po tak długiej służbie w strukturach Zjednoczonych Sił uhonorować was awansami za wierną służbę. Sierżanta Wojsk Lądowych @Piotr Jankowski za nienaganną służbę oraz zaangażowanie w działania Zjednoczonych Sił awansuje się do stopnia Podporucznika. Sierżanta Wojsk Lądowych @Leonid Repulijski za nienaganną służbę oraz zaangażowanie w działania Zjednoczonych Sił awansuje się do stopnia Starszego Chorążego. Bosmana Marynarki Wojennej @Bolesław Kirianóo von Hohenburg za nienaganną służbę oraz zaangażowanie w działania Zjednoczonych Sił awansuje się do stopnia Starszego Chorążego Marynarki. Pierwotnie awanse miały być przyznawane już po zakończeniu manewrów "Scylla" stąd też po tak długim czasie awanse są o kilka szczebelków na raz. Dodatkowo mieliśmy bardzo dobry powód aby odwlekać te awanse. Na mój wniosek i przy współpracy z Prezydentem @Tadeusz I Wielki dzisiejszy uhonorowani zostaną również pierwszymi oficjalnie odznaczonymi w historii II Federacji Nordyckiej. Troszeczkę czasu to zajęło ale udało się dopiąć w miarę sensowny zestaw odznaczeń do pierwszego ustanowienia. Tak więc ponownie, za nienaganną służbę oraz zaangażowanie w działania Zjednoczonych Sił powyższych uhonorowanych przedstawia się do otrzymania odznaczeń państwowych, Brązowy Medal za Wierną Służbę.
  4. Jak informuje ASC, MS Carino zmuszony został do obrania alternatywnej drogi w wyniku pogarszających się warunków atmosferycznych w porcie w Ragusie. Jednostka ma przeładować ładunek u ujścia Hirschfluss skąd Edelweiska kompania żeglugowa ma przejąć ładunek i dostarczyć go do serca kotliny.
  5. MS Carino jest gotów na odbiór reszty ładunku. Tymczasem MS Tulusa dotarła już do portu w zaprzyjaźnionym Austro-Węgrzech gdzie przeładowano ładunek węgla i wysłana do odbiorcy w Edelweiss.
  6. Tak jest, wypływamy skoro świt. MS Carino będzie czekać już w porcie na kolejny ładunek, damy niezwłocznie znać gdy MS Tulusa dotrze już do celu.
  7. Zacumowane w Eihenberdzkim porcie MS Tulusa i MS Carino niezwłocznie po dotarciu ładunku rozpoczęły załadunek. Postaramy się uporać z ładunkiem najszybciej jak to możliwe ale nie opuścimy portu wcześniej niż w przeciągu najbliższych 12 godzin. Gdy tylko zwolni się stanowisko załadunkowe będziemy mogli przystąpić do dalszej części załadunku już na drugą jednostkę.
  8. Mamy do dyspozycji dwa statki zdolne do transportu sypkich ładunków więc jeżeli co najmniej połowa transportów dotrze do portu będziemy mogli już wypłynąć z połową zamówienia. Powiedzmy zatem że za całość zamówienia zainkasowalibyśmy 200 Ꞥ. Pierwsze transporty moglibyśmy przyjąć natychmiast w Eihenbergu zaś w innych portach najwcześniej jutro lub pojutrze.
  9. Niestety z przykrością muszę dziś poinformować iż w porozumieniu z ostatnią członkinią partii @Femme Mystere zadecydowaliśmy o zakończeniu działalności politycznej Partii Demokratycznej a co za tym idzie również szerszej koalicji jakiej przewodziliśmy.
  10. No muszę powiedzieć że działanie i wykonanie jak dla mnie prezentuje się elegancko. Dobra robota.
  11. Mi tam na przykład struktura działu IV Republiki całkiem odpowiada. Może trzeba kilka kliknięć i kila przeczytanych słów żeby dostać się do działu konkretnej dyskusji w Sejmie ale wymaga to absolutnie minimalnych zdolności kognitywnych. Tym bardziej muszę się sprzeciwić umieszczaniu wszystkiego w podziale administracyjnym gdyż poruszanie się po tym wymagałoby dodatkowo dość dobrej i złożonej wiedzy geograficznej. Zamiast tego skupiłbym się na tworzeniu odnośników. Mamy już co prawda nie używany system odnośników do depesz czy stanu państwa w IV Republice więc można by go przerobić by kierował nas do Pałacu prezydenckiego, Sejmu itp. Tak samo w dziale "Władz Państwowych" gdzie mamy stosowne przekierowania lecz trzeba by je wpierw naprawić bo po naszych ostatnich przenosinach niestety przestały one działać.
  12. To nawet nie będzie system jedno partyjny to będzie system jedno. Chociaż muszę przyznać że życie w nim byłoby nieporównywalnie prostsze, niekoniecznie lepsze ale prostsze.
  13. Zaproponowałbym stworzenie edycji z mikronautami ale obawiam się że nie wielu się skusi na pojawienie się w Robloxie.