Waksman 1 340 Opublikowano 24 Maja 2022 Zaimki: on/jego Zaimki: on/jego NIO: 2709210001 NIO: 2709210001 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2022 Dzień dobry, w imieniu PSI pragnę złożyć zamówienie na 5 samolotów CP130. Proszę potraktować to zamówienie z najwyższym priorytetem. DW: @Albert Fryderyk de Espada Kaspar Venir Waksman-Dëter były: I i III Prezydent UTN, wielokrotny Minister Spraw Wewnętrznych UTN i I FN, V, VI i VII Prezydent III Republiki Muratyki, Prokurator Generalny w I Federacji Nordackiej, Pierwszy Towarzysz Związku Socjalistycznych i Kalkilistycznych Republik Muratyckich, I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 24 Maja 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2022 50 minut temu, Waksman napisał: Dzień dobry, w imieniu PSI pragnę złożyć zamówienie na 5 samolotów CP130. Proszę potraktować to zamówienie z najwyższym priorytetem. DW: @Albert Fryderyk de Espada Zamówienie zostało pomyślnie przyjęte i przekazane do realizacji. 1 AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 30 Maja 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2022 (edytowane) Atlas VM-18/VM-18C VM-18 to wielozadaniowy ponaddźwiękowy myśliwiec produkowany na użytek Sił Powietrznych oraz Marynarki Wojennej. Wariant C jest modelem myśliwca przystosowanym do operowania z lotniskowców posiada składana skrzydła. Oba modele mogą być wyposażone w różnorakie uzbrojenie, od systemów do zwalczania jednostek naziemnych lub okrętów po pociski do walki i innymi samolotami. Dane techniczne: Napęd - 2 silniki dwuprzepływowy F/18-B Rozpiętość - 13,62 m Długość - 18,31 m Wysokość - 4,88 m Masa startowa - 29 900 kg Prędkość maks. - 1 915 km/h Pułap - 15 000 m Zasięg - 2 346 km Uzbrojenie: 1 działko gatlinaga 20 mm 11 węzeł pod skrzydłami przystosowanymi do przenoszenia pocisków rakietowych, wyrzutni, bomb, zasobników strzeleckich lub zbiorników paliwa Edytowane 25 Marca 2023 przez Albert Fryderyk de Espada AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waksman 1 340 Opublikowano 6 Czerwca 2022 Zaimki: on/jego Zaimki: on/jego NIO: 2709210001 NIO: 2709210001 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2022 @Albert Fryderyk de Espada czy samoloty dla Państwowych Służb Informatycznych są już gotowe do odbioru? Jeśli nie to kiedy można się tego spodziewać? Kaspar Venir Waksman-Dëter były: I i III Prezydent UTN, wielokrotny Minister Spraw Wewnętrznych UTN i I FN, V, VI i VII Prezydent III Republiki Muratyki, Prokurator Generalny w I Federacji Nordackiej, Pierwszy Towarzysz Związku Socjalistycznych i Kalkilistycznych Republik Muratyckich, I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Drenin 306 Opublikowano 6 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2022 Zdrastwujtie! Chcielibyśmy ponegocjować w sprawie kupna licencji, bądź importu określonej liczby Atlas MPF-29/Cz. Przede wszystkim bylibyśmy skłonni raczej na kupno licencji, aczkolwiek to zależy już potencjalnie od ceny, bądź jeśli mówimy o wymianie towarów, to też zależy za co się wymienimy i tego typu rzeczy. Towarzysz Robert Drenin Wiceprzewodniczący Rady Komisarzy Ludowych Związku Kolektywistycznych Republik Rad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 6 Czerwca 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2022 42 minuty temu, Robert Drenin napisał: Zdrastwujtie! Chcielibyśmy ponegocjować w sprawie kupna licencji, bądź importu określonej liczby Atlas MPF-29/Cz. Przede wszystkim bylibyśmy skłonni raczej na kupno licencji, aczkolwiek to zależy już potencjalnie od ceny, bądź jeśli mówimy o wymianie towarów, to też zależy za co się wymienimy i tego typu rzeczy. Jako że pan @Camillo Voychic zgodził się zaprojektować czołg specjalnie na zamówienie WAR to wydaje mi się najsensowniejsze umowa towar za towar czytaj Altas Aeoronautic które ma kontrakt z Krajowymi Zakładami Zbrojeniowymi udzieli licencji na produkcję MPF-29/Cz w zamian za licencję na produkcję czołgu MTS 857 v.1 M1. Czy taka forma umowy odpowiada panu ? AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camillo Voychic 12 Opublikowano 6 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2022 14 minut temu, Albert Fryderyk de Espada napisał: Jako że pan @Camillo Voychic zgodził się zaprojektować czołg specjalnie na zamówienie WAR to wydaje mi się najsensowniejsze umowa towar za towar czytaj Altas Aeoronautic które ma kontrakt z Krajowymi Zakładami Zbrojeniowymi udzieli licencji na produkcję MPF-29/Cz w zamian za licencję na produkcję czołgu MTS 857 v.1 M1. Czy taka forma umowy odpowiada panu ? Jasne, że odpowiada, jednak decyzja należy do @Robert Drenini @Włodzimierz Molotin 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Drenin 306 Opublikowano 6 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2022 Myślę, że to faktycznie jest najsensowniejsze. Oczywiście Towarzysz jeszcze zerknie sobie na alternatywną wersję czołgu i będziemy mogli rozpocząć udzielanie licencji. 1 Towarzysz Robert Drenin Wiceprzewodniczący Rady Komisarzy Ludowych Związku Kolektywistycznych Republik Rad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Drenin 306 Opublikowano 7 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2022 W dniu 6.06.2022 o 20:51, Albert Fryderyk de Espada napisał: Jako że pan @Camillo Voychic zgodził się zaprojektować czołg specjalnie na zamówienie WAR to wydaje mi się najsensowniejsze umowa towar za towar czytaj Altas Aeoronautic które ma kontrakt z Krajowymi Zakładami Zbrojeniowymi udzieli licencji na produkcję MPF-29/Cz w zamian za licencję na produkcję czołgu MTS 857 v.1 M1. Czy taka forma umowy odpowiada panu ? Dobrze, to zatem skoro też projekt został zakończony i Muratyka jest zdecydowana w sprawie projektu. Ponadto mamy już plan, na jakiej zasadzie umowa może funkcjonować, to zatem możemy przejść do sporządzania. Towarzysz Robert Drenin Wiceprzewodniczący Rady Komisarzy Ludowych Związku Kolektywistycznych Republik Rad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 7 Czerwca 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2022 Zamiast bawić się w papierologię proponuje po prostu wzajemnie udzielić sobie licencji produkcyjnej. AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Drenin 306 Opublikowano 7 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2022 21 minut temu, Albert Fryderyk de Espada napisał: Zamiast bawić się w papierologię proponuje po prostu wzajemnie udzielić sobie licencji produkcyjnej. Może Towarzysz mieć rację i możemy pominąć pisanie dokumentów w celu uniknięcia nadmiernej biurokracji. Ta rozmowa może być świadectwem naszej wymiany. Towarzysz Robert Drenin Wiceprzewodniczący Rady Komisarzy Ludowych Związku Kolektywistycznych Republik Rad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 7 Czerwca 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2022 26 minut temu, Robert Drenin napisał: Może Towarzysz mieć rację i możemy pominąć pisanie dokumentów w celu uniknięcia nadmiernej biurokracji. Ta rozmowa może być świadectwem naszej wymiany. Oczywiście. 1 AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 7 Czerwca 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2022 Atlas CF-32/E Kadłub o konstrukcji podłużnicowej usztywniony trójkątnym ożebrowaniem. Kryty od silnika do kokpitu, górnej części kadłuba oraz rejon kółka ogonowego wykonane z blachy aluminiowej. Reszta kadłuba kryta płótnem. Kabina pilota otwarta, osłonięta wiatrochronem. Skrzydła o konstrukcji dwudźwigarowej, dźwigary wykonane z rur aluminiowych. Na górnym płacie były umieszczone lotki i dodatkowy zbiornik paliwa o pojemności 25 litrów. Konstrukcja skrzydeł metalowa, pokrycie płócienne. Komora płatów usztywniona zastrzałami mocowanymi do dźwigarów, centropłat przymocowany do kadłuba dodatkowymi zastrzałami w kształcie litery N. Podwozie stałe, trzypunktowe z kółkiem ogonowym. Amortyzowane hydrauliczne, koła wyposażone w hamulce pneumatyczne, osłonięte owiewkami. Dane techniczne: Napęd - 1 silnik gwiazdowy A.30bis Rozpiętość - 9,50 m Długość - 9,50 m Wysokość - 2,63 m Masa startowa - 1 850 kg Prędkość maks. - 375 km/h Pułap - 8 800 m Zasięg - 680 km Uzbrojenie: 2 karabiny maszynowe Malorian CKM-12/7 kal. 12,7 mm 6 węzeł pod skrzydłami przystosowanymi do przenoszenia bomb o wadze do 2 kg AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 7 Czerwca 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2022 (edytowane) Atlas CAB-65/E CAB-65 to dwumiejscowy lekki bombowiec/samolot szturmowy wykorzystywany do bliskiego wsparcia wojsk naziemnych lub samodzielnych ataków na obiekty wojskowe. Kadłub wykonany w większości z metalu, zamknięty kokpit pomieści pilota oraz drugiego oficera. Dane techniczne: Napęd - 1 silnik gwiazdowy K.14 Rozpiętość - 12,1 m Długość - 9,3 m Wysokość - 3,2 m Masa startowa - 2 950 kg Prędkość maks. - 370 km/h Pułap - 6 300 m Zasięg - 550 km Uzbrojenie: 2 karabiny maszynowe Malorian CKM-12/7 kal. 12,7 mm 2 karabiny maszynowe 7,62 mm 8 więzadła w komorze bombowej przystosowane do przenoszenia bomb o wadze maksymalnej do 1000 kg 4 więzadła pod skrzydłami przystosowane do przenoszenia pocisków rakietowych, wyrzutni, bomb lub zasobników. Edytowane 8 Czerwca 2022 przez Albert Fryderyk de Espada AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waksman 1 340 Opublikowano 16 Czerwca 2022 Zaimki: on/jego Zaimki: on/jego NIO: 2709210001 NIO: 2709210001 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2022 W dniu 2.05.2022 o 17:43, Waksman napisał: Proszę się wstrzymać z jego realizacją. Kiedy druga strona umowy zacznie dotrzymywać jej zapisów dam zielone światło do kontynuacji zamówienia. To ten, @Albert Fryderyk de Espada można kontynuować ? Dodatkowo pragnę złożyć zamówienie na 5 myśliwców FI-2 wraz z uzbrojeniem oraz 5 samolotów treningowych Atlas RP-11. Kaspar Venir Waksman-Dëter były: I i III Prezydent UTN, wielokrotny Minister Spraw Wewnętrznych UTN i I FN, V, VI i VII Prezydent III Republiki Muratyki, Prokurator Generalny w I Federacji Nordackiej, Pierwszy Towarzysz Związku Socjalistycznych i Kalkilistycznych Republik Muratyckich, I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 16 Czerwca 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2022 (edytowane) Te transportowce zostały już odebrane ? Edytowane 16 Czerwca 2022 przez Albert Fryderyk de Espada AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 16 Czerwca 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2022 Godzinę temu, Waksman napisał: To ten, @Albert Fryderyk de Espada można kontynuować ? Dodatkowo pragnę złożyć zamówienie na 5 myśliwców FI-2 wraz z uzbrojeniem oraz 5 samolotów treningowych Atlas RP-11. Zlecenie przyjęte. AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 19 Lipca 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2022 Atlas CP-220 CP-220 to największy i najcięższy samolot transportowy zaprojektowany i wykorzystywany przez AA. Prototypowy sześciosilnikowego kolosa był wykorzystywany przez STAR Labs w trakcie konstrukcji Turbockiej Elektrowni Atomowej gdzie przewoził kluczowe komponenty potrzebne do budowy elektrowni. Maszyna jest przystosowana do przenoszenia wyjątkowo ciężkich ładunków którym inne statki latające nie są w stanie podołać. Dane techniczne: Napęd - 6 dwuprzepływowych silników D-18T Rozpiętość - 88,40 m Długość - 84,00 m Wysokość - 18,10 m Masa startowa - 200 000 kg Prędkość maks. - 850 km/h Pułap - 10 000 m Zasięg - 15 400 km AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Jankowski 195 Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Witam! W imieniu zakładów lotniczych Kona proszę o opracowanie silników turbowentylatorowych do naszego prototypowego samolotu DSPM-101. 1 piotr@mail.vox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 29 Sierpnia 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2022 4 godziny temu, Piotr Jankowski napisał: Witam! W imieniu zakładów lotniczych Kona proszę o opracowanie silników turbowentylatorowych do naszego prototypowego samolotu DSPM-101. Będziemy możliwie na bieżąco przekazywać informacje o postępach w pracach. 1 AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 2 Września 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2022 Silnik Turbowentylatorowy CF-56 Prototypowy silnik turbowentylatorowy zaprojektowany na zamówienie dla wykorzystania i zastosowania w samolocie pasażerskim DSPM-101. Silnik wzorowany jest na silnikach wykorzystanych w jednym egzemplarzu PTP-100 podarowanego rządowi IV Republiki przez Atlas Aeronautic. Dane techniczne: Średnica - 1,55 m Długość - 2,50 m Masa - 2 366 kg Ciąg - 86,7 kN Współczynnik dwuprzepływowości - 5,9 : 1 Postaramy się przygotować jeden testowy egzemplarz i po poddaniu go testom będziemy w stanie wysłać go na testy do Bornfostu. DW: @Piotr Jankowski 1 AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 7 Września 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2022 Atlas CSA-39 Naddźwiękowy bombowiec zaprojektowany na potrzeby Sił Powietrznych Wielkiej Armii Republiki Muratyki głównie w celu przenoszenia konwencjonalnych ładunków w luku bombowym jak w więzadłach pod skrzydłami. Poza przenoszonym ładunkiem samolot wyposażony jest jedynie w wyrzutnie flar przeciw pociskom kierowanym i nie posiada uzbrojenia do bezpośredniej walki w powietrzu. Dwa potężne silniki turboodrzutowe zapewniają jednak na tyle dużą prędkość maszynie że jest ona szybsza od wielu myśliwców co pozwala skutecznie unikać konfrontacji. Dane techniczne: Napęd - 2 silniki turboodrzutowe R-135s Rozpiętość - 19,22 m Długość - 21,40 m Wysokość - 5,20 m Masa startowa - 28 500 kg Prędkość maks. - 2313 km/h Pułap - 16 800 m Zasięg - 2 075 km Uzbrojenie: 4 węzeł pod skrzydłami przystosowanymi do przenoszenia pocisków rakietowych, wyrzutni, bomb, zasobników strzeleckich lub zbiorników paliwa 8 węzły wewnątrz luku bombowego przystosowane do przenoszenia pocisków rakietowych lub bomb AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 5 Grudnia 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2022 Atlas ATP-3000 Atlas ATP-3000 to pierwszy seryjnie produkowany i zaprojektowany przez Atlas Aeronautic samolot pasażerski wykorzystujący silniki turbowentylatorowe. Pierwszy prototypowy egzemplarz znalazł się na wyposażeniu rządu IV Republiki Muratyki która otrzymała go jako prezent W swojej nomenklaturze ATP-3000 określany jest raczej jako średniak w porównaniu do już istniejących maszyn kursujących na trasach całego Polinu. Maszyna nie była jednak projektowana jako wielki liniowiec, głównymi założeniami konstrukcyjnymi samolot miał być bardziej ergonomiczny niż inne konstrukcje zbliżone gabarytami. Wiąże się to ze znacznie zmniejszonym zużyciem paliwa. Na tych modyfikacjach dość mocno jednak ucierpiał potencjalny zasięg maszyny który mimo iż wciąż spory ustępuje niektórym podobnym konstrukcjom Dane techniczne: Napęd - 2 x silniki turbowentylatorowe CF-56 Rozpiętość - 56,00 m Długość - 60,00 m Wysokość - 16,92 m Masa startowa - 200 000 kg Prędkość maks. - 903 km/h Pułap - 13 100 m Zasięg - 8 000 km Liczba miejsc - 210 AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 25 Marca 2023 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2023 W ramach małego rebrandingu wszystkie starsze maszyny koncernu Atlas otrzymały nowe znacznie dokładniejsze i przyjemniejsze dla oka grafiki poglądowe. Miłego przeglądania (oraz komentowania). 1 AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk Ziemiański 201 Opublikowano 26 Marca 2023 NIO: 1609230033 NIO: 1609230033 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2023 Piękne samoloty. Kawaler Henryk Ziemiański herbu Ziemianin Vajs-Spiker Były Premier II Federacji Nordackiej Kongresman IV kadencji Lider frakcji ultranordacko-ojczyźnianej w Koalicji Konserwatywnej II Prezydent II Federacji Nordackiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się