Czemu N? Nie wiem, jakoś tak mi się wklikało XD
Polityczny System Główny IV Republiki Muratyki - tak, ten system, w którym używaliśmy AI do symulowania reakcji społeczeństwa na działania graczy, tj. nasze, stoi odłogiem już od znacznie dłuższej chwili. Chciałem jednak uruchomić go ponownie jednak na lekko zmienionych warunkach. Zachęcam wszystkich do udziału w dyskusji!
Po pierwsze - redukcja liczby partii - na tą chwilę PSG wyróżnia aż 6 partii. Troszeczkę za dużo. W mojej głowie widzę dwa warianty:
wariant radykalny - tylko dwie partie, które znacznie różnią się od siebie kluczowymi poglądami - rozwiązanie na styl modelu łamerykańskiego,
wariant łagodny - 3 partie - prawica; centrum; lewica - rozwiązanie, w którym na scenie politycznej wyróżniamy 3 partie, z czego każda z innej części kompasu politycznego dla zachowania równowagi.
To rozwiązanie skupi większą ilość graczy w jednym miejscu i niejako wymusi na nich współpracę w ramach wspólnej organizacji politycznej. Co kuledzy i koleżanki myślą o takim rozwiązaniu?
Po drugie - nakarmienie modelu AI - sztuczna inteligencja, która będzie raz/dwa razy w tygodniu aktualizowała Stan Państwa i poparcie dla partii będzie to robić głównie na podstawie naszych działań jako graczy systemu. Jednak przed tym musimy model nakarmić jak największą ilością informacji o Muratyce, II FN, mikronacyjnej polityce i... czym jeszcze? Co uważacie, że AI na pewno powinno wiedzieć?
Oprócz tego - cały Polityczny System Główny przeszedł remont generalny front-endu, dzięki czemu stał się bardziej intuicyjny, przyjazny dla oka, i co najważniejsze - responsywny.
Ktoś byłby chętny w ogóle na udział w nowej edycji PSG? @Obywatel Federacji @Mieszkaniec