• Lubię to 1
  • Kocham to! 4
  • Wow 1
Skocz do zawartości
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Ranking

  1. Albert Fryderyk de Espada

    Albert Fryderyk de Espada

    Obywatel Federacji


    • Punkty

      1

    • Postów

      2 792


  2. Joachim Cargalho

    Joachim Cargalho

    Freutreggër


    • Punkty

      1

    • Postów

      115


  3. Andrzej Pawłowski

    Andrzej Pawłowski

    Mieszkaniec


    • Punkty

      1

    • Postów

      30


  4. Waksman

    Waksman

    Szef NKI


    • Punkty

      1

    • Postów

      4 654


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 21.02.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Cóż, powiedzieć, że w naszym kraju gospodarka stoi to jak nic nie powiedzieć. Wpadłem więc na pomysł utworzenia Muratyckiej Centrali Gospodarczej, która byłaby państwowym Monerskapem w którego skład wchodziłyby największe państwowe korporacje, tj. Waksman Group oraz Atlas. W takim wydaniu kontrahenci od MCG byliby w stanie zamówić wszystko - od stali, przez skomplikowane maszyny jeżdżące i latające, aż do wagonów, lokomotyw czy budynków. Żeby ten państwowy monerskap zarabiał tworzące go firmy musiałyby wpłacać jakiś procent swojego zarobku od danego zlecenia, oczywiście ustalony na podstawie obustronnego porozumienia. Co państwo na to? Panie Prezydencie @Albert Fryderyk de Espada, co Pan o tym myśli?
    1 punkt
  2. ZAMÓWIENIE SZRJ000005 TRASA WSTĘPNA POCIĄGU: SOPAK ? Zwierzogród Główny Towarowy ZTA ? NOWOGRÓD GŁÓWNY TRASA RZECZYWISTA POCIĄGU (PRZ/ODJ): SOPAK ? Świątyniowsko ? ZWIERZOGRÓD GŁÓWNY TOWAROWY ZTA ? Kotowice ? Gnustrzyki Górne ? Przyrodowice Topolowo ? Przyrodowice ? Bojwadziec ? NOWOGRÓD GŁÓWNY NUMER POCIĄGU: TME 11258/9 ROZKŁAD JAZDY ZATWIERDZONY PRZEZ KONSTRUKTORA ? ZARZĄDZONY ZAMÓWIENIE SZRJ000006 TRASA WSTĘPNA POCIĄGU: ALAWANCJA GŁÓWNA ? NOWOGRÓD GŁÓWNY TRASA RZECZYWISA POCIĄGU (PRZ/ODJ): ALAWANCJA GŁÓWNA ? Klikier ? Przyrodowice (zc) ? Bojwadziec ? NOWOGRÓD GŁÓWNY NUMER POCIĄGU TME 11254/5 ROZKŁAD JAZDY ZATWIERDZONY PRZEZ KONSTRUKTORA - ZARZĄDZONY
    1 punkt
  3. Szanowni Państwo, rywalizacja wśród zwierząt robi się coraz bardziej zacięta, a grono potencjalnych czempionów coraz większe. Nie ma co zwlekać ze swoimi nominacjami!!! Klikajcie TUTAJ i wrzucajcie swoje propozycje. * * * A teraz czas na zapowiedź kolejnego wydarzenia: Polowanie w Kotlinie, to gra odbywająca się w dniach 27.02 - 5.03, polegająca na przeprowadzeniu fabularnego polowania, skuteczność którego odbywa się w sposób losowy. Do wyboru graczy dostępne są trzy profesje, które determinują sposób prowadzenia rozgrywki: Tropiciel - nastawiony na znalezienie zwierzyny. Jego umiejętności tropienia pozwalają zwiększyć ilość łowów, jednak odstaje umiejętnościami strzeleckimi, przez co szanse na powodzenie maleją. Posługuje się kuszą, dzięki czemu nie płoszy okolicznej zwierzyny. Ruch: Zmiana pola zajmuje mu dwie tury Trop: Znajduje do 3 zwierząt jednocześnie. Skuteczność: 1 strzał 55%, w przypadku powodzenia 2. strzał 45%, w przypadku powodzenia 3. strzał 35%; każde niepowodzenie kończy turę. Po chybionym strzale traci turę na zbieranie bełtów. Łowca - najbardziej zbilansowany z myśliwych. Potrafi znaleźć trop i w miarę skutecznie oddać strzał. Jego broń nie pozwala mu zdobyć więcej niż jednego trofeum w czasie tury. Ruch: Zmiana pola zajmuje mu jedną turę. Trop: Znajduje maksymalnie jedno zwierzę. Skuteczność: 1 strzał o skuteczności 80%, po udanym polowaniu musi zmienić pole. Strzelec wyborowy - prawdziwy koneser polowania. Nie myli się prawie w ogóle. Kiedy zobaczy zwierzę, potrafi przymierzyć prawie ze 100% skutecznością. Huk jego broni powoduje jednak popłoch w lesie, przez co trudniej znaleźć kolejną ofiarę. Ruch: Zmiana pola zajmuje mu jedną turę Trop: Znajduje maksymalnie dwa zwierzęta (strzela do większego). Skuteczność: 1 strzał o skuteczności 99%, po strzale zwierzyna płoszy się na dwie tury. * * * MAPA I WYSTĘPOWANIE ZWIERZĄT: Mapa składa się z 19. pół, które dzielą się na 5 różnych kategorii, w których występują określone gatunki zwierząt. Łąka - zwierzęta małe (90%); zwierzęta średnie (10%) Las - zwierzęta małe (70%); zwierzęta średnie (25%); zwierzęta duże (5%) Góry - zwierzęta małe (60%); zwierzęta średnie (30%); zwierzęta duże (10%) Żerowisko - zwierzęta małe (40%); zwierzęta średnie (35%); zwierzęta duże (15%), zwierzęta legendarne (5%) Siedlisko - zwierzęta małe (15%); zwierzęta średnie (15%); zwierzęta duże (15%); zwierzęta legendarne (15%); brak zwierząt (40% - zamyka turę). TRWANIE TURY: Jednego dnia odbywają się trzy tury. Każda z nich w innym przedziale czasowym: 8.00-12.00; 12.00-16.00; 16.00-20.00 Każdy gracz toczy swoją rozgrywkę w osobnym wątku. Myśliwi nie przeszkadzają sobie. Grę zaczyna się na dowolnym polu oznaczającym łąkę. W czasie każdej tury gracz ma do dyspozycji trzy akcje: poluję, czekam(brak akcji) oraz zmieniam miejsce. Po wybraniu akcji, Mistrz Gry, przeprowadza gracza przez proces polowania lub informuje o zmianie pola. Proces polowania to: Wylosowanie rodzaju zwierzyny Przeprowadzenie próby strzału Zaprezentowanie wyniku Po każdym dniu, kosztem szansy na znalezienie małych zwierząt, wzrasta (o 2 p.p.) ryzyko wystąpienia zdarzenia losowego.W takim przypadku, może dojść do interakcji Mistrza Gry z Uczestnikiem podczas trwania jednej tury. DROGA DO ZWYCIĘSTWA: Zwycięzcą zostaje osoba, która w czasie trwania gry zdobędzie najwięcej punktów. Punkty przyznawane są za następujące osiągnięcia: Napisanie posta fabularnego 1-3 pkt. (jeden post na turę). Upolowanie zwierzyny: - zwierzyna mała - 1 pkt./szt - zwierzyna średnia - 2 pkt./szt. - zwierzyna duża - 3 pkt./szt - zwierzyna legendarna - 5 pkt./szt Zapisy przyjmowane są do 26 lutego! Wyrażając chęć uczestnictwa w tym wątku, należy zadeklarować profesję, którą chce się posługiwać.
    1 punkt
  4. Hmmmm Pomysł MCG całkiem ciekawy ale dostrzegam pewne nieścisłości, mianowicie aby taka centrala mogła działać na szeroką skalę winna obejmować więcej niż dwa (co prawda dominujące i największe) monerskapy i inne instytucje. Może zamiast łączyć to w jeden wielki monerskap MCG mogłaby zostać ogolono krajową instytucją państwowa która odpowiadałaby za handel międzynarodowy i wewnątrz krajowy w sensie takim jak szanowny zaproponował czyli zamiast szukać i zgłaszać się do poszczególnych firm MCG znacząco skracałaby potencjalny łańcuszek komunikacji między klientami i producentami. Oczywiście pobierałaby za to jakiś nieznaczny procent od dochody z transakcji np. właśnie te 15% lub 10% lub można by to uwarunkować przez wzgląd na to jaki towar ma zostać wymieniany. Tak mniej więcej zapatrywałbym się na ten pomysł ale może ktoś z @Obywatel Muratyki @Freutreggër miałby jakieś inne pomysły.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00