@Albert Fryderyk de Espadaodpowiadając na pytanie:
Ogólnie Maulwurf typ 1933 odbył 3 testy-prędkościowy, niżej daje cytat z pierwszego testu:
,,Rozpoczął się dzisiaj pierwszy test-test prędkościowy. Tak jak wszyscy inżynierowie podejrzewali, pojazd będzie po prostu wolny. Ale najważniejsze by jeździł. Więc w trakcie przejechania 2 kilometrów przez Maulwurfa Typ 1933, nic się nie stało. Jedynie trzeba było na wszelki wypadek, dokręcić jeszcze bardziej niektóre śrubki. Kolejny będzie test przebijania. W międzyczasie powstał Maulwurf typ 1933 Sanitarno-Transportowy. Oczywiście zgodnie z planem, 2 kolejne Maulwurfy poczekają, zanim zaczniemy je produkować. Póki co zajmiemy się ,,ślepymi" Maulwurfami i ich dalszym testowaniem."
cytat z drugiego testu, testu przebijalności:
Odbył się już drugi test. Tym razem zrobiliśmy dość duży prowizoryczny mur z błota i kamieni. Czas na test przebijalności. Więc oczywiście wolno jeżdżący Maulwurf z rozpędzającymi się świdrami, zaczął jechać w stronę tego prowizorycznego muru i zaczął się przekopywać. Oprócz hałasu kopania, to nic się nie stało niebezpiecznego i bez problemu został wywiercony mur. Maulwurf typ 1933 Sanitarno-Transportowy, też dołączył do testów i również go zdał. Został w takim razie ostatni test-Test podkopowy, czyli zrobią mały podkop, ruszą trochę do przodu, a następnie się odkopią w trochę dalszym miejscu. Jeżeli oba te pojazdy wyjdą bez żadnych niebezpiecznych zniszczeń czy awarii, to wtedy można ich wcielić do czynnej służby wojskowej.
i na koniec cytat z trzeciego testu-drążenia podziemnego krótkiego tunelu:
Odbył się ostatni, najtrudniejszy test. Oba ,,ślepe" Maulwurfy czekały na ten moment... Padł pierwszy rozkaz-odpalić maszyny! Następnie padł drugi rozkaz-Uruchomić Świdry! Następnie ruszyły pierw do przodu powoli. Wykopano specjalny dół, żeby łatwiej wbijać się w ziemię tym maszynom. Zaczynają podziemne podkopy... Początkowo nic się nie działo. Brnęli powoli do przodu. Jednak Maulwurf typ 1933 Sanitarno-Transportowy doznał awarii świdrów! Tym samym niestety, ale utknął pod ziemią! Pozostało im tylko czekać na pomoc od innych. Jednak pierwszy wyprodukowany Maulwurf ruszał dalej i nie miał awarii. I... Wywierca powoli się do góry! Coś zaczyna się wynurzać... TO MAULWURF TYP 1933. Cóż za sensacja! I wiadomo jest to bardzo dobra wiadomość i pierwszy Maulwurf zdał test. Ale pozostał drugi Maulwurf... I no plany były tylko 2, na uratowanie chociaż załogi:
a)Wysłanie żołnierzy do zrobionego tunelu w celu uratowania załogi
b)Wysłanie Maulwurfa typ 1933, który dopieco co zdał test...
Co do zużycia paliwa, to jest ono 20l na kilometr. O ile skrajnych kątów nachyleń, nie mam zielonego pojęcia, tak odległość, jaką wydrążył podczas ostatniego testu wynosiła 700 metrów.