• Kocham to! 3
Skocz do zawartości
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Ranking

  1. Albert Fryderyk de Espada

    Albert Fryderyk de Espada

    Obywatel Federacji


    • Punkty

      5

    • Postów

      2 682


  2. Waksman

    Waksman

    Szef NKI


    • Punkty

      2

    • Postów

      4 383


  3. Leszek Ebe

    Leszek Ebe

    Mieszkaniec


    • Punkty

      1

    • Postów

      179


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 31.03.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. Panie @Leszek Ebe prace możemy uznać za zakończone. Z godnie z umową możemy zaoferować naszą pomoc przy wprowadzeniu modyfikacji do jednostki, o tyle co wymiana pompy paliwowej czy zwiększenie rozstawu gąsienic nie jest dla nas problemem to wymiana całej jednostki napędowej wykracza poza nasze możliwości, nie zajmujemy się produkcją silników a znalezienie nowego zajęło by bardzo dużo czasu.
    2 punkty
  2. Niezmiernie miło mi poinformować że Atlas Aeronautic wygrało przetarg na samolot bliskiego wsparcia dla KSZ Związku Winkuliańskiego.
    2 punkty
  3. Serdeczne gratulacje! Cieszę się, że pańska firma odnosi sukcesy za granicą. Oby tak dalej ?
    1 punkt
  4. Kandydaturę zaakceptowano oraz wpisano na listę kandydatów. @Albert Fryderyk de Espada
    1 punkt
  5. Nasi technicy na podstawie szczegółowych oględzin systemów paliwowych i silnika wysnuli teorię jakoby przez niedostateczna moc pompy paliwowej i niekorzystne ułożenie przewodów paliwowych cały system mógł cierpieć na niedobór paliwa. Za tezą tą przemawia między innymi fakt że problemy pojawiły się dopiero w czasie właściwego przekopu gdzie maszyna wystawiona była na znaczne odchylenia od kierunku przyciągania ziemskiego co mogło sprawiać że pompa nie dawała rady przepchnąć paliwa do silnika. Innymi słowami w przypadku gdy maszyna wwiercała lub wywiercała się pod ostrym kątem paliwo musiało dodatkowo być pchane w kierunku przeciwnym do kierunku przyciągania ziemi, a z tym pompa paliwowa mogła sobie zwyczajnie nie radzić. Za tą teorią przemawia fakt że cały system paliwowy poza samym zbiornikiem był praktycznie osuszony a po pracy w przewodach powinna pozostać przynajmniej śladowa ilość paliwa.
    1 punkt
  6. @Albert Fryderyk de Espadaodpowiadając na pytanie: Ogólnie Maulwurf typ 1933 odbył 3 testy-prędkościowy, niżej daje cytat z pierwszego testu: ,,Rozpoczął się dzisiaj pierwszy test-test prędkościowy. Tak jak wszyscy inżynierowie podejrzewali, pojazd będzie po prostu wolny. Ale najważniejsze by jeździł. Więc w trakcie przejechania 2 kilometrów przez Maulwurfa Typ 1933, nic się nie stało. Jedynie trzeba było na wszelki wypadek, dokręcić jeszcze bardziej niektóre śrubki. Kolejny będzie test przebijania. W międzyczasie powstał Maulwurf typ 1933 Sanitarno-Transportowy. Oczywiście zgodnie z planem, 2 kolejne Maulwurfy poczekają, zanim zaczniemy je produkować. Póki co zajmiemy się ,,ślepymi" Maulwurfami i ich dalszym testowaniem." cytat z drugiego testu, testu przebijalności: Odbył się już drugi test. Tym razem zrobiliśmy dość duży prowizoryczny mur z błota i kamieni. Czas na test przebijalności. Więc oczywiście wolno jeżdżący Maulwurf z rozpędzającymi się świdrami, zaczął jechać w stronę tego prowizorycznego muru i zaczął się przekopywać. Oprócz hałasu kopania, to nic się nie stało niebezpiecznego i bez problemu został wywiercony mur. Maulwurf typ 1933 Sanitarno-Transportowy, też dołączył do testów i również go zdał. Został w takim razie ostatni test-Test podkopowy, czyli zrobią mały podkop, ruszą trochę do przodu, a następnie się odkopią w trochę dalszym miejscu. Jeżeli oba te pojazdy wyjdą bez żadnych niebezpiecznych zniszczeń czy awarii, to wtedy można ich wcielić do czynnej służby wojskowej. i na koniec cytat z trzeciego testu-drążenia podziemnego krótkiego tunelu: Odbył się ostatni, najtrudniejszy test. Oba ,,ślepe" Maulwurfy czekały na ten moment... Padł pierwszy rozkaz-odpalić maszyny! Następnie padł drugi rozkaz-Uruchomić Świdry! Następnie ruszyły pierw do przodu powoli. Wykopano specjalny dół, żeby łatwiej wbijać się w ziemię tym maszynom. Zaczynają podziemne podkopy... Początkowo nic się nie działo. Brnęli powoli do przodu. Jednak Maulwurf typ 1933 Sanitarno-Transportowy doznał awarii świdrów! Tym samym niestety, ale utknął pod ziemią! Pozostało im tylko czekać na pomoc od innych. Jednak pierwszy wyprodukowany Maulwurf ruszał dalej i nie miał awarii. I... Wywierca powoli się do góry! Coś zaczyna się wynurzać... TO MAULWURF TYP 1933. Cóż za sensacja! I wiadomo jest to bardzo dobra wiadomość i pierwszy Maulwurf zdał test. Ale pozostał drugi Maulwurf... I no plany były tylko 2, na uratowanie chociaż załogi: a)Wysłanie żołnierzy do zrobionego tunelu w celu uratowania załogi b)Wysłanie Maulwurfa typ 1933, który dopieco co zdał test... Co do zużycia paliwa, to jest ono 20l na kilometr. O ile skrajnych kątów nachyleń, nie mam zielonego pojęcia, tak odległość, jaką wydrążył podczas ostatniego testu wynosiła 700 metrów.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00