Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 31 Lipca 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2022 Naftoport i rafineria w Eihenbergu zajmuje się przeładunkiem lądowo-morskim oraz przetwórstwem ropy naftowej pochodzącej z platform wiertniczych na morzu Valhalskim. Początkowo cały kompleks stanowił własność przedsiębiorstwa Gold Oil Company która w późniejszych latach została przejęta przez rząd Gubernatorstwa Koribi a następnie stała się częścią państwowego przedsiębiorstwa Muroil które wykorzystuje je dalej w tym samym celu. Naftoport Eihenberg Współczesny terminal powstał w 1992 roku celem zróżnicowania dostaw ropy naftowej dla Koribi jako rozwinięcie inwestycji która pozwoliła dostarczać do Eihenbergu ropę ze złóż odkrytych na morzu Valhalskim. Po rozbudowie terminalu w 2018 roku naftoport odpowiada za przeładunek około 30 mln ton ropy, zaś maksymalna przepustowość określana jest na 40 mln ton ropy. Rafineria Eihenberg W celu ograniczenia kosztów dalszego transportu ropy naftowej w pobliżu terminalu powstała rafineria która natychmiastowo jest przetwarzana i dystrybuowana dalej. Całość kompleksu stanowi kluczowy element polityki energetycznej nie tylko Koribi ale całej IV Republiki. AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waksman 1 340 Opublikowano 19 Października 2023 Zaimki: on/jego Zaimki: on/jego NIO: 2709210001 NIO: 2709210001 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2023 Dzień dobry, informuję, że pierwsze 20 cystern pod załadunek ropy naftowej dla Związku Winkulijskiego właśnie dotarł do Naftoportu. Ile potrwa załadunek @Albert Fryderyk de Espada? Kaspar Venir Waksman-Dëter były: I i III Prezydent UTN, wielokrotny Minister Spraw Wewnętrznych UTN i I FN, V, VI i VII Prezydent III Republiki Muratyki, Prokurator Generalny w I Federacji Nordackiej, Pierwszy Towarzysz Związku Socjalistycznych i Kalkilistycznych Republik Muratyckich, I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 19 Października 2023 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2023 W chili obecnej noftoport i rafineria poddawane są pracom budowlanym pod przyszłe poszerzenie zakresu działania instalacji przez co cały proces może się nieco przedłużyć. Z dostępnymi na tą chwilę wolnymi miejscami pod załadunek nie powinien on zając więcej jak 48-72 godziny. Będziemy na bieżąco informować o stanie ładunku. 1 AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 20 Października 2023 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2023 Następnego dnia, po przekroczeniu 24 godzin od momentu dostarczenia pierwszych 20 cystern do Naftoportu, proces załadunku ropy naftowej nadal przebiegał zgodnie z planem. Załoga pod kierownictwem Alberta Fryderyka de Espada działała sprawnie, wykorzystując każdą dostępną chwilę, aby zapewnić, że ropa naftowa zostanie bezpiecznie załadowana do cystern. Prace budowlane w okolicach Naftoportu i rafinerii trwały nadal, ale nie przeszkadzały w procesie załadunku. Zespół nadzorujący operacje był w stałym kontakcie z pracownikami budowlanymi, aby zapewnić, że wszystkie działania są zgodne z planem. Po każdym załadowaniu cysterny były starannie sprawdzane pod kątem bezpieczeństwa, a cały proces nadzorowano z najwyższą starannością. Po kolejnych 24 godzinach od rozpoczęcia załadunku, wszystkie cysterny zostały w pełni załadowane ropy naftowej. Zespół podjął ostatnie czynności związane z zabezpieczaniem ładunku, aby zapewnić, że podróż będzie bezpieczna dla załogi, towaru i środowiska. Albert Fryderyk de Espada przekazał załodze słowa wdzięczności za ich wkład w tak ważnej chwili: Cytat Dziękuję wam wszystkim za waszą ciężką pracę i poświęcenie. Dzięki waszym wysiłkom mamy teraz pełne cysterny gotowe do drogi. Pamiętajcie o najwyższych standardach bezpieczeństwa podczas podróży. Czas ruszyć w drogę i dostarczyć ten ważny ładunek do Związku Winkulijskiego. Cysterny, w pełni załadowane, ruszyły w drogę w świetle wschodzącego słońca. Za każdym ich zakrętem, załoga wiedziała, że wykonują ważne zadanie, dostarczając surowiec niezbędny do wielu dziedzin życia. DW: @Waksman 1 AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się