• Kocham to! 3
Skocz do zawartości
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Atlas Aeronautic


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  •   Zaimki: on/jego

  •   Zaimki: on/jego
  • NIO: 2709210001

  • NIO: 2709210001

    Dzień dobry,

    w imieniu PSI pragnę złożyć zamówienie na 5 samolotów CP130. Proszę potraktować to zamówienie z najwyższym priorytetem.

    DW: @Albert Fryderyk de Espada

    SYoeTe3.png 100505667931999071.png
    Kaspar Venir Waksman-Dëter
    były: I i III Prezydent UTN, wielokrotny Minister Spraw Wewnętrznych UTN i I FN, V, VI i VII Prezydent III Republiki Muratyki, Prokurator Generalny w I Federacji Nordackiej, Pierwszy Towarzysz Związku Socjalistycznych i Kalkilistycznych Republik Muratyckich, I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego

    Muratyka1.png Kalkilista.png

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003
    50 minut temu, Waksman napisał:

    Dzień dobry,

    w imieniu PSI pragnę złożyć zamówienie na 5 samolotów CP130. Proszę potraktować to zamówienie z najwyższym priorytetem.

    DW: @Albert Fryderyk de Espada

    Zamówienie zostało pomyślnie przyjęte i przekazane do realizacji.

    • Lubię to 1

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    99633905753129506.png

    Atlas VM-18/VM-18C

    VM-18 to wielozadaniowy ponaddźwiękowy myśliwiec produkowany na użytek Sił Powietrznych oraz Marynarki Wojennej. Wariant C jest modelem myśliwca przystosowanym do operowania z lotniskowców posiada składana skrzydła. Oba modele mogą być wyposażone w różnorakie uzbrojenie, od systemów do zwalczania jednostek naziemnych lub okrętów po pociski do walki i innymi samolotami.

     

    20230325232639_1.jpg

     

    20230325232720_1.jpg

     

    20230325232823_1.jpg

     

    20230325232848_1.jpg

     

    Dane techniczne:

    • Napęd - 2 silniki dwuprzepływowy F/18-B
    • Rozpiętość - 13,62 m
    • Długość - 18,31 m
    • Wysokość - 4,88 m
    • Masa startowa - 29 900 kg
    • Prędkość maks. - 1 915 km/h
    • Pułap - 15 000 m
    • Zasięg - 2 346 km

    Uzbrojenie:

    • 1 działko gatlinaga 20 mm
    • 11 węzeł pod skrzydłami przystosowanymi do przenoszenia pocisków rakietowych, wyrzutni, bomb, zasobników strzeleckich lub zbiorników paliwa
    Edytowane przez Albert Fryderyk de Espada

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  •   Zaimki: on/jego

  •   Zaimki: on/jego
  • NIO: 2709210001

  • NIO: 2709210001

    @Albert Fryderyk de Espada czy samoloty dla Państwowych Służb Informatycznych są już gotowe do odbioru? Jeśli nie to kiedy można się tego spodziewać?

    SYoeTe3.png 100505667931999071.png
    Kaspar Venir Waksman-Dëter
    były: I i III Prezydent UTN, wielokrotny Minister Spraw Wewnętrznych UTN i I FN, V, VI i VII Prezydent III Republiki Muratyki, Prokurator Generalny w I Federacji Nordackiej, Pierwszy Towarzysz Związku Socjalistycznych i Kalkilistycznych Republik Muratyckich, I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego

    Muratyka1.png Kalkilista.png

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Zdrastwujtie!

    Chcielibyśmy ponegocjować w sprawie kupna licencji, bądź importu określonej liczby Atlas MPF-29/Cz. Przede wszystkim bylibyśmy skłonni raczej na kupno licencji, aczkolwiek to zależy już potencjalnie od ceny, bądź jeśli mówimy o wymianie towarów, to też zależy za co się wymienimy i tego typu rzeczy.

    Towarzysz Robert Drenin

    Wiceprzewodniczący Rady Komisarzy Ludowych Związku Kolektywistycznych Republik Rad

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003
    42 minuty temu, Robert Drenin napisał:

    Zdrastwujtie!

    Chcielibyśmy ponegocjować w sprawie kupna licencji, bądź importu określonej liczby Atlas MPF-29/Cz. Przede wszystkim bylibyśmy skłonni raczej na kupno licencji, aczkolwiek to zależy już potencjalnie od ceny, bądź jeśli mówimy o wymianie towarów, to też zależy za co się wymienimy i tego typu rzeczy.

    Jako że pan @Camillo Voychic zgodził się zaprojektować czołg specjalnie na zamówienie WAR to wydaje mi się najsensowniejsze umowa towar za towar czytaj Altas Aeoronautic które ma kontrakt z Krajowymi Zakładami Zbrojeniowymi udzieli licencji na produkcję MPF-29/Cz w zamian za licencję na produkcję czołgu MTS 857 v.1 M1. 

    Czy taka forma umowy odpowiada panu ?

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    14 minut temu, Albert Fryderyk de Espada napisał:

    Jako że pan @Camillo Voychic zgodził się zaprojektować czołg specjalnie na zamówienie WAR to wydaje mi się najsensowniejsze umowa towar za towar czytaj Altas Aeoronautic które ma kontrakt z Krajowymi Zakładami Zbrojeniowymi udzieli licencji na produkcję MPF-29/Cz w zamian za licencję na produkcję czołgu MTS 857 v.1 M1. 

    Czy taka forma umowy odpowiada panu ?

    Jasne, że odpowiada, jednak decyzja należy do @Robert Drenini @Włodzimierz Molotin

    • Lubię to 1
    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Myślę, że to faktycznie jest najsensowniejsze. Oczywiście Towarzysz jeszcze zerknie sobie na alternatywną wersję czołgu i będziemy mogli rozpocząć udzielanie licencji.

     

    • Lubię to 1

    Towarzysz Robert Drenin

    Wiceprzewodniczący Rady Komisarzy Ludowych Związku Kolektywistycznych Republik Rad

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    W dniu 6.06.2022 o 20:51, Albert Fryderyk de Espada napisał:

    Jako że pan @Camillo Voychic zgodził się zaprojektować czołg specjalnie na zamówienie WAR to wydaje mi się najsensowniejsze umowa towar za towar czytaj Altas Aeoronautic które ma kontrakt z Krajowymi Zakładami Zbrojeniowymi udzieli licencji na produkcję MPF-29/Cz w zamian za licencję na produkcję czołgu MTS 857 v.1 M1. 

    Czy taka forma umowy odpowiada panu ?

    Dobrze, to zatem skoro też projekt został zakończony i Muratyka jest zdecydowana w sprawie projektu. Ponadto mamy już plan, na jakiej zasadzie umowa może funkcjonować, to zatem możemy przejść do sporządzania.

    Towarzysz Robert Drenin

    Wiceprzewodniczący Rady Komisarzy Ludowych Związku Kolektywistycznych Republik Rad

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    21 minut temu, Albert Fryderyk de Espada napisał:

    Zamiast bawić się w papierologię proponuje po prostu wzajemnie udzielić sobie licencji produkcyjnej. 

    Może Towarzysz mieć rację i możemy pominąć pisanie dokumentów w celu uniknięcia nadmiernej biurokracji. Ta rozmowa może być świadectwem naszej wymiany.
     

    Towarzysz Robert Drenin

    Wiceprzewodniczący Rady Komisarzy Ludowych Związku Kolektywistycznych Republik Rad

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003
    26 minut temu, Robert Drenin napisał:

    Może Towarzysz mieć rację i możemy pominąć pisanie dokumentów w celu uniknięcia nadmiernej biurokracji. Ta rozmowa może być świadectwem naszej wymiany.
     

    Oczywiście.

    • Lubię to 1

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    99633905753129506.png

    Atlas CF-32/E 

    Kadłub o konstrukcji podłużnicowej usztywniony trójkątnym ożebrowaniem. Kryty od silnika do kokpitu, górnej części kadłuba oraz rejon kółka ogonowego wykonane z blachy aluminiowej. Reszta kadłuba kryta płótnem. Kabina pilota otwarta, osłonięta wiatrochronem. Skrzydła o konstrukcji dwudźwigarowej, dźwigary wykonane z rur aluminiowych. Na górnym płacie były umieszczone lotki i dodatkowy zbiornik paliwa o pojemności 25 litrów. Konstrukcja skrzydeł metalowa, pokrycie płócienne. Komora płatów usztywniona zastrzałami mocowanymi do dźwigarów, centropłat przymocowany do kadłuba dodatkowymi zastrzałami w kształcie litery N. Podwozie stałe, trzypunktowe z kółkiem ogonowym. Amortyzowane hydrauliczne, koła wyposażone w hamulce pneumatyczne, osłonięte owiewkami.

     

    99792411588297175_t.jpg

    99792411588297176_t.jpg

    99792411588297177.jpg

     

    Dane techniczne:

    • Napęd - 1 silnik gwiazdowy A.30bis
    • Rozpiętość - 9,50 m
    • Długość - 9,50 m
    • Wysokość - 2,63 m
    • Masa startowa - 1 850 kg
    • Prędkość maks. - 375 km/h
    • Pułap - 8 800 m
    • Zasięg - 680 km

    Uzbrojenie:

    • 2 karabiny maszynowe Malorian CKM-12/7 kal. 12,7 mm
    • 6 węzeł pod skrzydłami przystosowanymi do przenoszenia bomb o wadze do 2 kg

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    99633905753129506.png

    Atlas CAB-65/E

    CAB-65 to dwumiejscowy lekki bombowiec/samolot szturmowy wykorzystywany do bliskiego wsparcia wojsk naziemnych lub samodzielnych ataków na obiekty wojskowe. Kadłub wykonany w większości z metalu, zamknięty kokpit pomieści pilota oraz drugiego oficera.

     

    99792411588297180_t.jpg

    99792411588297181.jpg

    99792411588297186.jpg

     

    Dane techniczne:

    • Napęd - 1 silnik gwiazdowy K.14
    • Rozpiętość - 12,1 m
    • Długość - 9,3 m
    • Wysokość - 3,2 m
    • Masa startowa - 2 950 kg
    • Prędkość maks. - 370 km/h 
    • Pułap - 6 300 m
    • Zasięg - 550 km

    Uzbrojenie:

    • 2 karabiny maszynowe Malorian CKM-12/7 kal. 12,7 mm
    • 2 karabiny maszynowe 7,62 mm
    • 8 więzadła w komorze bombowej przystosowane do przenoszenia bomb o wadze maksymalnej do 1000 kg
    • 4 więzadła pod skrzydłami przystosowane do przenoszenia pocisków rakietowych, wyrzutni, bomb lub zasobników.
    Edytowane przez Albert Fryderyk de Espada

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    • 2 tygodnie później...
    Opublikowano
  •   Zaimki: on/jego

  •   Zaimki: on/jego
  • NIO: 2709210001

  • NIO: 2709210001
    W dniu 2.05.2022 o 17:43, Waksman napisał:

    Proszę się wstrzymać z jego realizacją. Kiedy druga strona umowy zacznie dotrzymywać jej zapisów dam zielone światło do kontynuacji zamówienia.

    To ten, @Albert Fryderyk de Espada można kontynuować ?

    Dodatkowo pragnę złożyć zamówienie na 5 myśliwców FI-2 wraz z uzbrojeniem oraz 5 samolotów treningowych Atlas RP-11.

    SYoeTe3.png 100505667931999071.png
    Kaspar Venir Waksman-Dëter
    były: I i III Prezydent UTN, wielokrotny Minister Spraw Wewnętrznych UTN i I FN, V, VI i VII Prezydent III Republiki Muratyki, Prokurator Generalny w I Federacji Nordackiej, Pierwszy Towarzysz Związku Socjalistycznych i Kalkilistycznych Republik Muratyckich, I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego

    Muratyka1.png Kalkilista.png

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    Te transportowce zostały już odebrane ?

    Edytowane przez Albert Fryderyk de Espada

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003
    Godzinę temu, Waksman napisał:

    To ten, @Albert Fryderyk de Espada można kontynuować ?

    Dodatkowo pragnę złożyć zamówienie na 5 myśliwców FI-2 wraz z uzbrojeniem oraz 5 samolotów treningowych Atlas RP-11.

    Zlecenie przyjęte.

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    • 1 miesiąc temu...
    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    99633905753129506.png

    Atlas CP-220

    CP-220 to największy i najcięższy samolot transportowy zaprojektowany i wykorzystywany przez AA. Prototypowy sześciosilnikowego kolosa był wykorzystywany przez STAR Labs w trakcie konstrukcji Turbockiej Elektrowni Atomowej gdzie przewoził kluczowe komponenty potrzebne do budowy elektrowni. Maszyna jest przystosowana do przenoszenia wyjątkowo ciężkich ładunków którym inne statki latające nie są w stanie podołać.

     

    99862772665286827_t.jpg

     

    99862772665286828_t.jpg

     

    Dane techniczne:

    • Napęd - 6 dwuprzepływowych silników D-18T
    • Rozpiętość - 88,40 m
    • Długość - 84,00 m
    • Wysokość - 18,10 m
    • Masa startowa - 200 000 kg
    • Prędkość maks. - 850 km/h
    • Pułap - 10 000 m
    • Zasięg - 15 400 km

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    • 1 miesiąc temu...
    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003
    4 godziny temu, Piotr Jankowski napisał:

    Witam!

    W imieniu zakładów lotniczych Kona proszę o opracowanie silników turbowentylatorowych do naszego prototypowego samolotu DSPM-101.

    Będziemy możliwie na bieżąco przekazywać informacje o postępach w pracach.

    • Kocham to! 1

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    Silnik Turbowentylatorowy CF-56

    Prototypowy silnik turbowentylatorowy zaprojektowany na zamówienie dla wykorzystania i zastosowania w samolocie pasażerskim DSPM-101. Silnik wzorowany jest na silnikach wykorzystanych w jednym egzemplarzu PTP-100 podarowanego rządowi IV Republiki przez Atlas Aeronautic.

     

    99886723298755279_t.jpg

     

    99886723298755280_t.jpg

     

    99886723298755281_t.jpg

     

    Dane techniczne:

    • Średnica - 1,55 m
    • Długość - 2,50 m
    • Masa - 2 366 kg
    • Ciąg - 86,7 kN
    • Współczynnik dwuprzepływowości - 5,9 : 1

     

    Postaramy się przygotować jeden testowy egzemplarz i po poddaniu go testom będziemy w stanie wysłać go na testy do Bornfostu.

    DW: @Piotr Jankowski

    • Kocham to! 1

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    99633905753129506.png

    Atlas CSA-39

    Naddźwiękowy bombowiec zaprojektowany na potrzeby Sił Powietrznych Wielkiej Armii Republiki Muratyki głównie w celu przenoszenia konwencjonalnych ładunków w luku bombowym jak w więzadłach pod skrzydłami.

    Poza przenoszonym ładunkiem samolot wyposażony jest jedynie w wyrzutnie flar przeciw pociskom kierowanym i nie posiada uzbrojenia do bezpośredniej walki w powietrzu. Dwa potężne silniki turboodrzutowe zapewniają jednak na tyle dużą prędkość maszynie że jest ona szybsza od wielu myśliwców co pozwala skutecznie unikać konfrontacji.

     

    99886723298755401_t.jpg

     

    99886723298755402_t.jpg

     

    Dane techniczne:

    • Napęd - 2 silniki turboodrzutowe R-135s
    • Rozpiętość - 19,22 m
    • Długość - 21,40 m 
    • Wysokość - 5,20 m
    • Masa startowa - 28 500 kg
    • Prędkość maks. - 2313 km/h
    • Pułap - 16 800 m
    • Zasięg - 2 075 km

    Uzbrojenie:

    • 4 węzeł pod skrzydłami przystosowanymi do przenoszenia pocisków rakietowych, wyrzutni, bomb, zasobników strzeleckich lub zbiorników paliwa
    • 8 węzły wewnątrz luku bombowego przystosowane do przenoszenia pocisków rakietowych lub bomb

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    • 2 miesiące temu...
    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    99633905753129506.png

     

    Atlas ATP-3000

    Atlas ATP-3000 to pierwszy seryjnie produkowany i zaprojektowany przez Atlas Aeronautic samolot pasażerski wykorzystujący silniki turbowentylatorowe. Pierwszy prototypowy egzemplarz znalazł się na wyposażeniu rządu IV Republiki Muratyki która otrzymała go jako prezent 

    W swojej nomenklaturze ATP-3000 określany jest raczej jako średniak w porównaniu do już istniejących maszyn kursujących na trasach całego Polinu. Maszyna nie była jednak projektowana jako wielki liniowiec, głównymi założeniami konstrukcyjnymi samolot miał być bardziej ergonomiczny niż inne konstrukcje zbliżone gabarytami. Wiąże się to ze znacznie zmniejszonym zużyciem paliwa. Na tych modyfikacjach dość mocno jednak ucierpiał potencjalny zasięg maszyny który mimo iż wciąż spory ustępuje niektórym podobnym konstrukcjom

     

    20221201015526_1.jpg

     

    20221201015534_1.jpg

     

    Dane techniczne:

    • Napęd - 2 x silniki turbowentylatorowe CF-56
    • Rozpiętość - 56,00 m
    • Długość - 60,00 m
    • Wysokość - 16,92 m
    • Masa startowa - 200 000 kg
    • Prędkość maks. - 903 km/h
    • Pułap - 13 100 m
    • Zasięg - 8 000 km
    • Liczba miejsc - 210

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    • 3 miesiące temu...
    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    W ramach małego rebrandingu wszystkie starsze maszyny koncernu Atlas otrzymały nowe znacznie dokładniejsze i przyjemniejsze dla oka grafiki poglądowe. Miłego przeglądania (oraz komentowania).

    • Lubię to 1

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 1609230033

  • NIO: 1609230033

    Piękne samoloty. 

    Kawaler Henryk Ziemiański herbu Ziemianin 

    Vajs-Spiker 

    Były Premier II Federacji Nordackiej 

    Kongresman IV kadencji 

    Lider frakcji ultranordacko-ojczyźnianej w Koalicji Konserwatywnej 

    II Prezydent II Federacji Nordackiej 

    816969640_100895599741633765(1).png.7a67183fdb10829777c420f9e0f669a0.png

    1260.png

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
     Udostępnij