Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 6 Marca 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 (edytowane) Atlas Aeronautic to zarazem przewoźnik lotniczy oraz firma projektująca i konstruująca maszyny lotnicze, od małych awionetek, przez samoloty pasażerskie, śmigłowce na maszynach wojskowych kończąc. Edytowane 6 Marca 2022 przez Albert Fryderyk de Espada AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 6 Marca 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 (edytowane) Atlas S-22 Dwusilnikowy samolot szturmowy silnie opancerzony i uzbrojony, stanowi prawdziwy młot na przeciwnika. Potężny arsenał jakim dysponuje S-22 pozwala skutecznie wspierać wojska naziemne poprzez ostrzał wrogich oddziałów lub pojazdów naziemnych. Zespół napędowy tworzą dwa jednoprzepływowe, dwuwałowe silniki turboodrzutowe R-95Sz o ciągu 40,2 kN każdy. Silniki znajdują się w gondolach przylegających do boków kadłuba. Dane techniczne: Napęd - 2 x silniki turboodrzutowe R-95Sz Ciąg - 40,2 kN (każdy) Rozpiętość - 14,36 m Długość - 15,53 m Wysokość - 4,80 m Masa startowa (uzbrojona) - 14 530 kg Prędkość maks. - 950 km/h Pułap - 9000 m Zasięg - 810 km, z dodatkowymi zbiornikami 2250 km Uzbrojenie: 2 działka 28 mm 10 węzeł pod skrzydłami przystosowanymi do przenoszenia pocisków rakietowych, wyrzutni, bomb, zasobników strzeleckich lub zbiorników paliwa Edytowane 25 Marca 2023 przez Albert Fryderyk de Espada 1 AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 6 Marca 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 (edytowane) Atlas ATP-2000 Atlas ATP-2000 19-osobowy, turbośmigłowy samolot produkowany przez Atlas Aeronautic w ramach Moneskpu Atlas , wykorzystywany do lotów komercyjnych, prywatnych, pasażerskich i towarowych na poziomie regionalnym. Dane techniczne: Napęd - 2 x silniki turbośmigłowe PT-6A Rozpiętość - 17,64 m Długość - 17,62 m Wysokość - 4,72 m Masa startowa - 7 764 kg Prędkość maks. - 518 km/h Pułap - 7620 m Zasięg - 707 km Liczba miejsc - 19 Edytowane 25 Marca 2023 przez Albert Fryderyk de Espada AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 6 Marca 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 (edytowane) Atlas ATP-2500 Atlas ATP-2500 to pasażerski samolot turbośmigłowy, produkowany przez koribijsko-muratyckie przedsiębiorstwo lotnicze Atlas Aeronautic, używany na regionalnych trasach jako samolot pasażerski i towarowy. Dane techniczne: Napęd - 2 x silniki turbośmigłowe PT-12B Rozpiętość - 27,06 m Długość - 27,19 m Wysokość - 7,65 m Masa startowa - 22 500 kg Prędkość maks. - 511 km/h Pułap - 7600 m Zasięg - 1500 km Liczba miejsc - 74 Edytowane 25 Marca 2023 przez Albert Fryderyk de Espada AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 14 Marca 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 (edytowane) Atlas VMP-01 Atlas VMP-01 to wielozadaniowy odrzutowiec z silnikami dwuprzepływowy z dopalaczem umożliwiającym maszynie na pionowe starty. Maszyna jest przystosowana do operowaniu z pokładów lotniskowców i okrętów desantowych. Wszechstronny dobór arsenału gotowego do zamontowania na jego pokładzie pozwala na równie wszechstronny dobór celów i misji jakie zostaną przed nim postawionym. Odrzutowiec odnajdzie się zarówno jako myśliwiec przechwytujący jak i samolot bliskiego wsparcia. Dane techniczne: Napęd - 2 silniki dwuprzepływowe z dopalaczem F135 Rozpiętość - 14,70 m Długość - 21,19 m Wysokość - 5,93 m Masa startowa - 29 940 kg Prędkość maks. - 2 300 km/h Pułap - 17 000 m Zasięg - 3 000 km Uzbrojenie: 1 działko gatlinaga 30 mm 12 pylonów przystosowanymi do przenoszenia pocisków rakietowych, wyrzutni, bomb, zasobników strzeleckich lub zbiorników paliwa Edytowane 16 Grudnia 2023 przez Albert Fryderyk de Espada AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 16 Marca 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2022 (edytowane) Atlas RP-11 Samoloty z Serii RP to maszyny zaprojektowane z myślą o sporcie oraz treningach wojskowych, prezentują bardzo dobre osiągi oraz parametry jak na samolot wyposażony w silnik turbośmigłowy a wszystko za sprawą wykorzystania specjalnego systemu chłodzenia powietrzem przez wlot zamontowany pod kadłubem. Z myślą o potrzebach wojska zaprojektowano również model RP-11A który posiada możliwość montażu 4 karabinów maszynowych umieszczonych na skrzydłach zaraz przy kadłubie. Dane techniczne: Napęd - 1 silnik turbośmigłowy PT-12-A Rozpiętość - 11,28 m Długość - 9,83 m Wysokość - 4,08 m Masa startowa - 4 173 kg Prędkość maks. - 710 km/h Pułap - 12 800 m Zasięg - 2 660 km Edytowane 25 Marca 2023 przez Albert Fryderyk de Espada AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 19 Marca 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 (edytowane) Atlas RP-07 "Red Arrow" Atlas RP-07 to stary samolot wyścigowy z przełomu lat 20 i 30, XX wieku. Pierwotnie posiadał on zamontowany silnik gwiazdowy i był w stanie osiągać prędkość do 750 km/h. Model RP-07 nie okazał się jednak być sukcesem i ostatecznie powstały jedynie 3 egzemplarze. Do czasów obecnych przetrwał jeden egzemplarz a los dwóch pozostałych pozostaje nieznany. Atlas RP-07 o numerze seryjnym 002 został poddany znacznym modyfikacjom i przeróbkom na zlecenie jego właściciela Alberta de Espady. Samolot przez ponad rok przechodził gruntowny remont i modernizację w zakładach Atlas Aeronautic pod Eihenbergiem by ostatecznie zostać ochrzczonym jako "Red Arrow". Najważniejsze zmiany jakim została poddana maszyna to między innymi dodanie drugiego śmiga, wymiana silnika gwiazdowego na specjalnie zmodyfikowany silnik turbowałowy Centaurus 18 czy wymiana przyrządów pokładowych. Samolot jest unikatem i stanowi własność pan de Espady który używa go jak samolotu wyścigowego lub jako środka transportu a dzięki wprowadzonym modyfikacjom maszyna przewyższa osiągami nawet współczesne maszyny. Dane techniczne: Napęd - 1 zmodyfikowany silnik turbowałowy Centaurus 18 Rozpiętość - 11,71 m Długość - 10,57 m Wysokość - 4,84 m Masa startowa - 5 670 kg Prędkość maks. - 927 km/h Pułap - 10 900 m Zasięg - 1 600 km Edytowane 19 Marca 2022 przez Albert Fryderyk de Espada AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 23 Marca 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2022 (edytowane) ATP-1500 Jednosilnikowy, lekki samolot pasażerski i transportowy produkowany przez Atlas Aeronautic, stanowi część komercyjnych samolotów pasażerskich i transportowych z serii ATP. Największą różnicą tego modelu od swoich starszych braci jest rozmiar i liczbą miejsc, lecz jest znacznie tańszy zarówno w produkcji jak i w eksploatacji. Dane techniczne: Napęd - 1 silnik turbośmigłowy PT-8-S Rozpiętość - 16,23 m Długość - 14,40 m Wysokość - 4,26 m Masa startowa - 4 100 kg Prędkość maks. - 500 km/h Pułap - 9 144 m Zasięg - 3 800 km Liczba miejsc - 10 Edytowane 25 Marca 2023 przez Albert Fryderyk de Espada AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heinz-Werner Grüner 217 Opublikowano 24 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2022 Ten "Roter Pfeil" całkiem ładny. Można się dowiedzieć, gdzie Szanowny te modele "produkuje"? Nie musi być tutaj, może być prywatną korespondencją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 30 Marca 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Niezmiernie miło mi poinformować że Atlas Aeronautic wygrało przetarg na samolot bliskiego wsparcia dla KSZ Związku Winkuliańskiego. 2 AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waksman 1 340 Opublikowano 30 Marca 2022 Zaimki: on/jego Zaimki: on/jego NIO: 2709210001 NIO: 2709210001 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Serdeczne gratulacje! Cieszę się, że pańska firma odnosi sukcesy za granicą. Oby tak dalej ? 1 Kaspar Venir Waksman-Dëter były: I i III Prezydent UTN, wielokrotny Minister Spraw Wewnętrznych UTN i I FN, V, VI i VII Prezydent III Republiki Muratyki, Prokurator Generalny w I Federacji Nordackiej, Pierwszy Towarzysz Związku Socjalistycznych i Kalkilistycznych Republik Muratyckich, I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 6 Kwietnia 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2022 (edytowane) VP-01 "Latacz" Latacz jest maszyną latającą określana jako pionowzlot lub VTOL (Vertical Take Off and Landing) za którego projekt odpowiada dział inżynierii lotniczej STAR Labs oraz od dziś produkowana przez Atlas Aeronautic. Niecodzienna budowa VP-01 jak określa jego kategoria pozwala maszynie na pionowe startowanie jak i lądowanie podobnie jak ma to miejsce w przypadku śmigłowców. Zasadniczą różnicą jest jednak fakt iż pionowzlot VP-01 jest zdolny do osiągania znacznie większych prędkości w powietrzu od większości helikopterów. Silniki wraz z wirnikami umieszczonymi na końcach skrzydeł posiadają zdolność obracania się w osi pionowej co pozwala na pionowe lądowanie i startowanie jak i poruszanie się w powietrzu w sposób podobny do konwencjonalnego samolotu. Obecnie zaprojektowane zostały dwa modele Latacza, pierwszy w wersji nie uzbrojonej oraz drugi w wersji uzbrojonej. Dane techniczne: Napęd - 2 silniki turbowałowe R-80/a, 2 silniki turbośmigłowe PT-18-A Rozpiętość - 16,90 m Długość - 18,70 m Wysokość - 5,20 m Masa startowa - 16 000 kg Prędkość maks. - 650 km/h Pułap - 10 000 m Zasięg - 3 200 km Uzbrojenie: 1 działko obrotowe gatlinaga 25 mm 1 wyrzutnia pocisków rakietowych w przedniej części kadłuba mieszcząca 7 pocisków kalibru 20mm 6 węzeł pod skrzydłami przystosowanymi do przenoszenia pocisków rakietowych, wyrzutni, bomb, zasobników strzeleckich lub zbiorników paliwa Edytowane 25 Marca 2023 przez Albert Fryderyk de Espada AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 6 Kwietnia 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2022 (edytowane) Atlas FI-2 Atlas FI-2 to myśliwiec przechwytujący o zmiennej geometrii skrzydeł produkowany przez Atlas Aeronautic. W założeniach myśliwiec ten ma być zdolny do przechwycenia każdego obcego statku powietrznego dzięki ogromnej prędkości i pułapowi na jakim maszyna jest w stanie operować. Aby ułatwić samolotowi spełnianie jego obowiązków, maszynę wyposażono w więzadła przystosowane do przenoszenia pocisków przeciwlotniczych do walki powietrznej. Dane techniczne: Napęd - 2 silniki dwuprzepływowe R-112/F Rozpiętość - 19,54 m/ 11,65 m w zależności od skosu skrzydeł Długość - 19,10 m Wysokość - 4,88 m Masa startowa - 30 000 kg Prędkość maks. - 2820 km/h Pułap - 22 000 m Zasięg - 3 800 km Uzbrojenie: 1 działko 20 mm 6 węzeł pod skrzydłami przystosowanymi do przenoszenia pocisków rakietowych Edytowane 25 Marca 2023 przez Albert Fryderyk de Espada 1 AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 9 Kwietnia 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 (edytowane) Atlas CP-130 Koribijski średni czterosilnikowy wojskowy samolot transportowy o napędzie turbośmigłowym. Głównym przeznaczeniem CP-130 jest transport towarów i osób, także rannych, na średnich odległościach, a dzięki wzmocnionemu podwoziu oraz kołach samolot jest w stanie lądować na nieutwardzonych pasach startowych co czyni z samolotu bardzo uniwersalną maszynę nadającą się do działania w różnych warunkach również jako latająca cysterna dzięki możliwości zastąpienia luku ładunkowego opancerzonym i chronionym zbiornikiem paliwa. Dane techniczne: Napęd - 4 silniki turbośmigłowe PT-24PB Rozpiętość - 40,40 m Długość - 29,80 m Wysokość - 11,60 m Masa startowa - 70 000 kg Prędkość maks. - 612 km/h Pułap - 10 000 m Zasięg - 4 800 km Liczba miejsc - 92 Edytowane 25 Marca 2023 przez Albert Fryderyk de Espada AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 9 Kwietnia 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 (edytowane) Atlas AGS-130 AGS-130 to uzbrojona wersja samolotu CP-130 przystosowana na użytek wojska. Samolot ten posiada uzbrojenie strzeleckie i artyleryjskie tylko na jednej, lewej burcie i jest przystosowany do atakowania tylko celów naziemnych podczas przelotu lub lotu po okręgu. Głównym zadaniem AGS-130 jest bliskie wsparcie piechoty, atakowanie celów naziemnych i obrona własnych obiektów. Misje bliskiego wsparcia polegają na ułatwieniu działań piechoty, także na terenach zurbanizowanych oraz osłonie powietrznej konwojów. Obrona obiektów polega na patrolowaniu przestrzeni powietrznej wokół ważnych obiektów, głównie baz lotniczych i ochronie przed siłami naziemnymi wroga. Dane techniczne: Napęd - 4 silniki turbośmigłowe PT-24PB Rozpiętość - 40,40 m Długość - 29,80 m Wysokość - 11,60 m Masa startowa - 70 000 kg Prędkość maks. - 612 km/h Pułap - 10 000 m Zasięg - 4 800 km Liczba miejsc - 40 Uzbrojenie: 1 działko gatlinga 25 mm 1 armata kalibru 40 mm 1 haubica kalibru 105 mm Edytowane 25 Marca 2023 przez Albert Fryderyk de Espada AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 20 Kwietnia 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Dzięki uprzejmości szanownego Oberaupta Edelweiss @Heinz-Werner Grüner Atlas Aeronautic otworzyło swoją filię w postaci zakładu Atlas Aeronautic - Edelweiss w Grünerwaldzie. Oczywiście ze swojej strony liczymy na bardzo pozytywny rozwój naszej firmy w Edelweiss i pogłębienie relacji Koribi/Muratyki z Edelweiss. 1 AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heinz-Werner Grüner 217 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Teraz liczymy na rozwój i pogłebienie relacji. ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waksman 1 340 Opublikowano 23 Kwietnia 2022 Zaimki: on/jego Zaimki: on/jego NIO: 2709210001 NIO: 2709210001 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2022 Dzień dobry, przesyłam w imieniu MKP Cargo fakturę za wykonaną usługę (do zapłacenia kiedyś tam...): Kaspar Venir Waksman-Dëter były: I i III Prezydent UTN, wielokrotny Minister Spraw Wewnętrznych UTN i I FN, V, VI i VII Prezydent III Republiki Muratyki, Prokurator Generalny w I Federacji Nordackiej, Pierwszy Towarzysz Związku Socjalistycznych i Kalkilistycznych Republik Muratyckich, I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waksman 1 340 Opublikowano 27 Kwietnia 2022 Zaimki: on/jego Zaimki: on/jego NIO: 2709210001 NIO: 2709210001 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2022 Dzień dobry, w imieniu PSI chciałbym złożyć zamówienie na 3 samoloty Atlas ATP-2000 w konfiguracji do przewozu personelu VIP oraz 3 sztuki w konfiguracji medycznej. Proszę o wycenę oraz podanie ewentualnego terminu rozpoczęcia oraz zakończenia produkcji. Z góry dziękuję. Kaspar Venir Waksman-Dëter były: I i III Prezydent UTN, wielokrotny Minister Spraw Wewnętrznych UTN i I FN, V, VI i VII Prezydent III Republiki Muratyki, Prokurator Generalny w I Federacji Nordackiej, Pierwszy Towarzysz Związku Socjalistycznych i Kalkilistycznych Republik Muratyckich, I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 30 Kwietnia 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2022 W dniu 27.04.2022 o 17:31, Waksman napisał: Dzień dobry, w imieniu PSI chciałbym złożyć zamówienie na 3 samoloty Atlas ATP-2000 w konfiguracji do przewozu personelu VIP oraz 3 sztuki w konfiguracji medycznej. Proszę o wycenę oraz podanie ewentualnego terminu rozpoczęcia oraz zakończenia produkcji. Z góry dziękuję. Zamówienie przyjęte do realizacji. Przez wzgląd iż jesteśmy w trakcie realizacji zamówienia dla KSZ Winkulii zamówienie nie może zostać zrealizowane jednocześnie. Proponuje zatem podzielić zamówienie na dwa etapy, pierwsze 3 maszyny w konfiguracji VIP powinny być gotowe do 3 tygodni, a konstrukcję 3 następnych w konfiguracji medycznej rozpoczniemy zaraz po zrealizowaniu zamówienia dla KSZ. AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 30 Kwietnia 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2022 (edytowane) Atlas Fi-3 Fi-3 to myśliwiec pośredniej generacji, między 4 a 5, zaprojektowany z myślą o działaniu na ogromnych wysokościach przelotowych przekraczających często inne samoloty czy też większość pocisków rakietowych. Zamontowane w nim 2 silniki silniki turbowentylatorowe pozwalają maszynie na osiąganie prędkości przewyższającej niemal wszystkie znane nam samoloty. Duża prędkość oraz pułap maksymalny wystawia samolot na liczne przeciążenia które poważnie narażają jego konstrukcje przez co kluczowe miejsca konstrukcji najbardziej wystawione na działanie czynników zewnętrznych wykonane są ze stopów z domieszką tytanu co zapobiega ich odkształcaniu się i przegrzewaniu. Niestety Fi-3 cierpi przez to na dość przeciętne osiągi pod względem manewrowości. Najskuteczniej sprawdza się przy przechwytywaniu innych obiektów latających poprzez szybkie zbliżenie się do nich, zadanie ciosu i wycofanie się, próby nawiązywania zwartej walki mogą zakończyć się katastrofalnie zwłaszcza przy operowaniu na niższych wysokościach gdzie inne maszyny górują zwrotnością nad Fi-3. Dane techniczne: Napęd - 2 silniki turbowentylatorowe R-150/A Rozpiętość - 13,38 m Długość - 21,55 m Wysokość - 5,56 m Masa startowa - 41 000 kg Prędkość maks. - 3100 km/h Pułap - 32 000 m Zasięg - 2 400 km Uzbrojenie: 1 działko 20 mm 4 węzeł pod skrzydłami przystosowanymi do przenoszenia pocisków rakietowych oraz dodatkowych zbiorników paliwa 2 węzły na krawędzi skrzydeł przystosowane do przenoszenia pocisków rakietowych Edytowane 25 Marca 2023 przez Albert Fryderyk de Espada AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waksman 1 340 Opublikowano 2 Maja 2022 Zaimki: on/jego Zaimki: on/jego NIO: 2709210001 NIO: 2709210001 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2022 W dniu 30.04.2022 o 12:55, Albert Fryderyk de Espada napisał: Zamówienie przyjęte do realizacji. Przez wzgląd iż jesteśmy w trakcie realizacji zamówienia dla KSZ Winkulii zamówienie nie może zostać zrealizowane jednocześnie. Proponuje zatem podzielić zamówienie na dwa etapy, pierwsze 3 maszyny w konfiguracji VIP powinny być gotowe do 3 tygodni, a konstrukcję 3 następnych w konfiguracji medycznej rozpoczniemy zaraz po zrealizowaniu zamówienia dla KSZ. Proszę się wstrzymać z jego realizacją. Kiedy druga strona umowy zacznie dotrzymywać jej zapisów dam zielone światło do kontynuacji zamówienia. 1 Kaspar Venir Waksman-Dëter były: I i III Prezydent UTN, wielokrotny Minister Spraw Wewnętrznych UTN i I FN, V, VI i VII Prezydent III Republiki Muratyki, Prokurator Generalny w I Federacji Nordackiej, Pierwszy Towarzysz Związku Socjalistycznych i Kalkilistycznych Republik Muratyckich, I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waksman 1 340 Opublikowano 2 Maja 2022 Zaimki: on/jego Zaimki: on/jego NIO: 2709210001 NIO: 2709210001 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2022 Drogi @Albert Fryderyk de Espada, poniżesz przesyłam fakturkę za zrealizowany przez MKP Cargo przewóz ? Kaspar Venir Waksman-Dëter były: I i III Prezydent UTN, wielokrotny Minister Spraw Wewnętrznych UTN i I FN, V, VI i VII Prezydent III Republiki Muratyki, Prokurator Generalny w I Federacji Nordackiej, Pierwszy Towarzysz Związku Socjalistycznych i Kalkilistycznych Republik Muratyckich, I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 12 Maja 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 (edytowane) Atlas VMPF-29/Cz VMPF-29 to wielozadaniowy myśliwiec zaprojektowany na bazie VMP-01 czyli samolotu o tym samym przeznaczeniu lecz różniącym się jednym kluczowym elementem, systemem VTOL. Maszyna została zaprojektowana do radzenia sobie w różnych okolicznościach, idealne zbalansowanie manewrowości, szybkości, uzbrojenie i wielu innych parametrów czynią z niego uniwersalną maszynę na każdą okazję. Wersja Cz została stworzona z myślą o eksporcie VMPF-29 na użytek Sił Powietrznych Czesnoradu zawierając pewnie drobne dedykowane modyfikacje. Dane techniczne: Napęd - 2 silniki dwuprzepływowe RD-33 Rozpiętość - 11,36 m Długość - 17,32 m Wysokość - 4,73 m Masa startowa - 18 480 kg Prędkość maks. - 2445 km/h Pułap - 17 500 m Zasięg - 1750 km Uzbrojenie: 1 działko 30 mm 9 węzeł pod skrzydłami przystosowanymi do przenoszenia pocisków rakietowych, bomb, zasobników z amunicją oraz dodatkowych zbiorników paliwa Edytowane 16 Grudnia 2023 przez Albert Fryderyk de Espada AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 13 Maja 2022 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2022 (edytowane) Atlas CP-76 CP-76 to ciężki 4-silnikowy odrzutowy samolot transportowy zaprojektowany przez Atlas Aeronautic. Samolot miał przenosić ładunek o masie 40 ton na odległość do 5000 km w czasie krótszym niż 6 godzin, być zdolnym do startu na krótkich pasach startowych oraz mieć możliwość pracy w niesprzyjających warunkach pogodowych. Dane techniczne: Napęd - 4 silniki turboodrzutowe D-30KP Rozpiętość - 50,5 m Długość - 46,59 m Wysokość - 14,76 m Masa startowa - 157 500 kg Prędkość maks. - 750 km/h Pułap - 13 000 m Zasięg - 4 470 km Liczba miejsc - 5 osób (załoga) Edytowane 25 Marca 2023 przez Albert Fryderyk de Espada AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się