• Kocham to! 3
Skocz do zawartości
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Atlas Aeronautic


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    99633905753129506.png

     

    Atlas Aeronautic to zarazem przewoźnik lotniczy oraz firma projektująca i konstruująca maszyny lotnicze, od małych awionetek, przez samoloty pasażerskie, śmigłowce na maszynach wojskowych kończąc.

    Edytowane przez Albert Fryderyk de Espada

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    99633905753129506.png

     

    Atlas S-22

    Dwusilnikowy samolot szturmowy silnie opancerzony i uzbrojony, stanowi prawdziwy młot na przeciwnika. Potężny arsenał jakim dysponuje S-22 pozwala skutecznie wspierać wojska naziemne poprzez ostrzał wrogich oddziałów lub pojazdów naziemnych. Zespół napędowy tworzą dwa jednoprzepływowe, dwuwałowe silniki turboodrzutowe  R-95Sz o ciągu 40,2 kN każdy. Silniki znajdują się w gondolach przylegających do boków kadłuba.

     

    20230325210739_1.jpg

     

    20230325210845_1.jpg

     

    20230325210944_1.jpg

    Dane techniczne:

    • Napęd - 2 x silniki turboodrzutowe R-95Sz
    • Ciąg - 40,2 kN (każdy)
    • Rozpiętość - 14,36 m
    • Długość - 15,53 m
    • Wysokość - 4,80 m
    • Masa startowa (uzbrojona) - 14 530 kg
    • Prędkość maks. - 950 km/h
    • Pułap - 9000 m
    • Zasięg - 810 km, z dodatkowymi zbiornikami 2250 km

    Uzbrojenie:

    • 2 działka 28 mm
    • 10 węzeł pod skrzydłami przystosowanymi do przenoszenia pocisków rakietowych, wyrzutni, bomb, zasobników strzeleckich lub zbiorników paliwa
    Edytowane przez Albert Fryderyk de Espada
    • Lubię to 1

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    99633905753129506.png

     

    Atlas ATP-2000

    Atlas ATP-2000 19-osobowy, turbośmigłowy samolot produkowany przez Atlas Aeronautic w ramach Moneskpu Atlas , wykorzystywany do lotów komercyjnych, prywatnych, pasażerskich i towarowych na poziomie regionalnym.

     

    20230325212521_1.jpg

     

    20230325212548_1.jpg

     

    20230325212640_1.jpg

     

    Dane techniczne:

    • Napęd - 2 x silniki turbośmigłowe PT-6A
    • Rozpiętość - 17,64 m
    • Długość - 17,62 m
    • Wysokość - 4,72 m
    • Masa startowa - 7 764 kg
    • Prędkość maks. - 518 km/h
    • Pułap - 7620 m
    • Zasięg - 707 km
    • Liczba miejsc - 19
    Edytowane przez Albert Fryderyk de Espada

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    99633905753129506.png

     

    Atlas ATP-2500

    Atlas ATP-2500 to pasażerski samolot turbośmigłowy, produkowany przez koribijsko-muratyckie przedsiębiorstwo lotnicze Atlas Aeronautic, używany na regionalnych trasach jako samolot pasażerski i towarowy.

     

    20230325213028_1.jpg

     

    20230325213138_1.jpg

     

    20230325213217_1.jpg

     

    Dane techniczne:

    • Napęd - 2 x silniki turbośmigłowe PT-12B
    • Rozpiętość - 27,06 m
    • Długość - 27,19 m
    • Wysokość - 7,65 m
    • Masa startowa - 22 500 kg
    • Prędkość maks. - 511 km/h
    • Pułap - 7600 m
    • Zasięg - 1500 km
    • Liczba miejsc - 74
    Edytowane przez Albert Fryderyk de Espada

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    • 2 tygodnie później...
    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    99633905753129506.png

     

    Atlas VMP-01

    Atlas VMP-01 to wielozadaniowy odrzutowiec z silnikami dwuprzepływowy z dopalaczem umożliwiającym maszynie na pionowe starty. Maszyna jest przystosowana do operowaniu z pokładów lotniskowców i okrętów desantowych. Wszechstronny dobór arsenału gotowego do zamontowania na jego pokładzie pozwala na równie wszechstronny dobór celów i misji jakie zostaną przed nim postawionym. Odrzutowiec odnajdzie się zarówno jako myśliwiec przechwytujący jak i samolot bliskiego wsparcia.

     

     

    20231216222249_1.jpg

     

    20231216222350_1.jpg

     

    20231216222539_1.jpg

     

    20231216222650_1.jpg

     

    20231216222813_1.jpg

     

     

     

     

     

     

     

    Dane techniczne:

    • Napęd - 2 silniki dwuprzepływowe z dopalaczem F135
    • Rozpiętość - 14,70 m
    • Długość - 21,19 m
    • Wysokość - 5,93 m
    • Masa startowa - 29 940 kg 
    • Prędkość maks. - 2 300 km/h
    • Pułap - 17 000 m
    • Zasięg - 3 000 km

    Uzbrojenie:

    • 1 działko gatlinaga 30 mm
    • 12 pylonów przystosowanymi do przenoszenia pocisków rakietowych, wyrzutni, bomb, zasobników strzeleckich lub zbiorników paliwa

     

    Edytowane przez Albert Fryderyk de Espada

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    99633905753129506.png

    Atlas RP-11

    Samoloty z Serii RP to maszyny zaprojektowane z myślą o sporcie oraz treningach wojskowych, prezentują bardzo dobre osiągi oraz parametry jak na samolot wyposażony w silnik turbośmigłowy a wszystko za sprawą wykorzystania specjalnego systemu chłodzenia powietrzem przez wlot zamontowany pod kadłubem. Z myślą o potrzebach wojska zaprojektowano również model RP-11A który posiada możliwość montażu 4 karabinów maszynowych umieszczonych na skrzydłach zaraz przy kadłubie.

     

    20230325213807_1.jpg

     

    20230325213832_1.jpg

     

    20230325213850_1.jpg

     

    20230325213908_1.jpg

     

    Dane techniczne:

    • Napęd - 1 silnik turbośmigłowy PT-12-A
    • Rozpiętość - 11,28 m
    • Długość - 9,83 m
    • Wysokość - 4,08 m
    • Masa startowa - 4 173 kg
    • Prędkość maks. - 710 km/h
    • Pułap - 12 800 m
    • Zasięg - 2 660 km
    Edytowane przez Albert Fryderyk de Espada

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    99633905753129506.png

     

    Atlas RP-07 "Red Arrow"

    Atlas RP-07 to stary samolot wyścigowy z przełomu lat 20 i 30, XX wieku. Pierwotnie posiadał on zamontowany silnik gwiazdowy i był w stanie osiągać prędkość do 750 km/h. Model RP-07 nie okazał się jednak być sukcesem i ostatecznie powstały jedynie 3 egzemplarze. Do czasów obecnych przetrwał jeden egzemplarz a los dwóch pozostałych pozostaje nieznany.

    Atlas RP-07 o numerze seryjnym 002 został poddany znacznym modyfikacjom i przeróbkom na zlecenie jego właściciela Alberta de Espady. Samolot przez ponad rok przechodził gruntowny remont i modernizację w zakładach Atlas Aeronautic pod Eihenbergiem by ostatecznie zostać ochrzczonym jako "Red Arrow". Najważniejsze zmiany jakim została poddana maszyna to między innymi dodanie drugiego śmiga, wymiana silnika gwiazdowego na specjalnie zmodyfikowany silnik turbowałowy Centaurus 18 czy wymiana przyrządów pokładowych. Samolot jest unikatem i stanowi własność pan de Espady który używa go jak samolotu wyścigowego lub jako środka transportu a dzięki wprowadzonym modyfikacjom maszyna przewyższa osiągami nawet współczesne maszyny.

    99633905753129687_t.png

     

    99633905753129688_t.jpg

     

    99633905753129689_t.jpg

     

    99633905753129690_t.jpg

     

    Dane techniczne:

    • Napęd - 1 zmodyfikowany silnik turbowałowy Centaurus 18 
    • Rozpiętość - 11,71 m
    • Długość - 10,57 m
    • Wysokość - 4,84 m
    • Masa startowa - 5 670 kg
    • Prędkość maks. - 927 km/h
    • Pułap - 10 900 m
    • Zasięg - 1 600 km

     

     

    Edytowane przez Albert Fryderyk de Espada

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    99633905753129506.png

     

    ATP-1500

    Jednosilnikowy, lekki samolot pasażerski i transportowy produkowany przez Atlas Aeronautic, stanowi część komercyjnych samolotów pasażerskich i transportowych z serii ATP. Największą różnicą tego modelu od swoich starszych braci jest rozmiar i liczbą miejsc, lecz jest znacznie tańszy zarówno w produkcji jak i w eksploatacji.

     

    20230325214921_1.jpg

     

    20230325214948_1.jpg

     

    20230325215030_1.jpg

     

    Dane techniczne:

    • Napęd - 1 silnik turbośmigłowy PT-8-S
    • Rozpiętość - 16,23 m
    • Długość - 14,40 m
    • Wysokość - 4,26 m
    • Masa startowa - 4 100 kg
    • Prędkość maks. - 500 km/h
    • Pułap - 9 144 m
    • Zasięg - 3 800 km
    • Liczba miejsc - 10 
    Edytowane przez Albert Fryderyk de Espada

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    Niezmiernie miło mi poinformować że Atlas Aeronautic wygrało przetarg na samolot bliskiego wsparcia dla KSZ Związku Winkuliańskiego.

    • Kocham to! 2

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  •   Zaimki: on/jego

  •   Zaimki: on/jego
  • NIO: 2709210001

  • NIO: 2709210001

    Serdeczne gratulacje! Cieszę się, że pańska firma odnosi sukcesy za granicą. Oby tak dalej ?

    • Lubię to 1

    SYoeTe3.png 100505667931999071.png
    Kaspar Venir Waksman-Dëter
    były: I i III Prezydent UTN, wielokrotny Minister Spraw Wewnętrznych UTN i I FN, V, VI i VII Prezydent III Republiki Muratyki, Prokurator Generalny w I Federacji Nordackiej, Pierwszy Towarzysz Związku Socjalistycznych i Kalkilistycznych Republik Muratyckich, I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego

    Muratyka1.png Kalkilista.png

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    99633905753129506.png

    VP-01 "Latacz"

    Latacz jest maszyną latającą określana jako pionowzlot lub VTOL (Vertical Take Off and Landing) za którego projekt odpowiada dział inżynierii lotniczej STAR Labs oraz od dziś produkowana przez Atlas Aeronautic.

    Niecodzienna budowa VP-01 jak określa jego kategoria pozwala maszynie na pionowe startowanie jak i lądowanie podobnie jak ma to miejsce w przypadku śmigłowców. Zasadniczą różnicą jest jednak fakt iż pionowzlot VP-01 jest zdolny do osiągania znacznie większych prędkości w powietrzu od większości helikopterów. Silniki wraz z wirnikami umieszczonymi na końcach skrzydeł posiadają zdolność obracania się w osi pionowej co pozwala na pionowe lądowanie i startowanie jak i poruszanie się w powietrzu w sposób podobny do konwencjonalnego samolotu.

    Obecnie zaprojektowane zostały dwa modele Latacza, pierwszy w wersji nie uzbrojonej oraz drugi w wersji uzbrojonej.

     

    20230325215657_1.jpg

     

    20230325220114_1.jpg

     

    20230325220140_1.jpg

     

    20230325220233_1.jpg

     

    Dane techniczne:

    • Napęd - 2 silniki turbowałowe R-80/a, 2 silniki turbośmigłowe PT-18-A
    • Rozpiętość - 16,90 m
    • Długość - 18,70 m
    • Wysokość - 5,20 m
    • Masa startowa - 16 000 kg
    • Prędkość maks. - 650 km/h
    • Pułap - 10 000 m
    • Zasięg - 3 200 km

    Uzbrojenie:

    • 1 działko obrotowe gatlinaga 25 mm
    • 1 wyrzutnia pocisków rakietowych w przedniej części kadłuba mieszcząca 7 pocisków kalibru 20mm
    • 6 węzeł pod skrzydłami przystosowanymi do przenoszenia pocisków rakietowych, wyrzutni, bomb, zasobników strzeleckich lub zbiorników paliwa
    Edytowane przez Albert Fryderyk de Espada

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    99633905753129506.png

     

    Atlas FI-2 

    Atlas FI-2 to myśliwiec przechwytujący o zmiennej geometrii skrzydeł produkowany przez Atlas Aeronautic. W założeniach myśliwiec ten ma być zdolny do przechwycenia każdego obcego statku powietrznego dzięki ogromnej prędkości i pułapowi na jakim maszyna jest w stanie operować. Aby ułatwić samolotowi spełnianie jego obowiązków, maszynę wyposażono w więzadła przystosowane do przenoszenia pocisków przeciwlotniczych do walki powietrznej.

    20230325222519_1.jpg

     

    20230325222623_1.jpg

     

    20230325222851_1.jpg

     

    Dane techniczne:

    • Napęd - 2 silniki dwuprzepływowe R-112/F
    • Rozpiętość - 19,54 m/ 11,65 m w zależności od skosu skrzydeł
    • Długość - 19,10 m
    • Wysokość - 4,88 m
    • Masa startowa - 30 000 kg
    • Prędkość maks. - 2820 km/h
    • Pułap - 22 000 m
    • Zasięg - 3 800 km

    Uzbrojenie:

    • 1 działko 20 mm
    • 6 węzeł pod skrzydłami przystosowanymi do przenoszenia pocisków rakietowych 
    Edytowane przez Albert Fryderyk de Espada
    • Lubię to 1

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    99633905753129506.png

    Atlas CP-130

    Koribijski średni czterosilnikowy wojskowy samolot transportowy o napędzie turbośmigłowym. Głównym przeznaczeniem CP-130 jest transport towarów i osób, także rannych, na średnich odległościach, a dzięki wzmocnionemu podwoziu oraz kołach samolot jest w stanie lądować na nieutwardzonych pasach startowych co czyni z samolotu bardzo uniwersalną maszynę nadającą się do działania w różnych warunkach również jako latająca cysterna dzięki możliwości zastąpienia luku ładunkowego opancerzonym i chronionym zbiornikiem paliwa.

     

    20230325224142_1.jpg

     

    20230325224221_1.jpg

     

    20230325224305_1.jpg

     

    Dane techniczne:

    • Napęd - 4 silniki turbośmigłowe PT-24PB
    • Rozpiętość - 40,40 m
    • Długość - 29,80 m
    • Wysokość - 11,60 m
    • Masa startowa - 70 000 kg
    • Prędkość maks. - 612 km/h
    • Pułap - 10 000 m
    • Zasięg - 4 800 km
    • Liczba miejsc - 92
    Edytowane przez Albert Fryderyk de Espada

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    99633905753129506.png

    Atlas AGS-130

    AGS-130 to uzbrojona wersja samolotu CP-130 przystosowana na użytek wojska. Samolot ten posiada uzbrojenie strzeleckie i artyleryjskie tylko na jednej, lewej burcie i jest przystosowany do atakowania tylko celów naziemnych podczas przelotu lub lotu po okręgu. Głównym zadaniem AGS-130 jest bliskie wsparcie piechoty, atakowanie celów naziemnych i obrona własnych obiektów. Misje bliskiego wsparcia polegają na ułatwieniu działań piechoty, także na terenach zurbanizowanych oraz osłonie powietrznej konwojów. Obrona obiektów polega na patrolowaniu przestrzeni powietrznej wokół ważnych obiektów, głównie baz lotniczych i ochronie przed siłami naziemnymi wroga.

     

    20230325224445_1.jpg

     

    20230325224706_1.jpg

     

    20230325224819_1.jpg

     

    Dane techniczne:

    • Napęd - 4 silniki turbośmigłowe PT-24PB
    • Rozpiętość - 40,40 m
    • Długość - 29,80 m
    • Wysokość - 11,60 m
    • Masa startowa - 70 000 kg
    • Prędkość maks. - 612 km/h
    • Pułap - 10 000 m
    • Zasięg - 4 800 km
    • Liczba miejsc - 40

    Uzbrojenie:

    • 1 działko gatlinga 25 mm
    • 1 armata kalibru 40 mm
    • 1 haubica kalibru 105 mm
    Edytowane przez Albert Fryderyk de Espada

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    • 2 tygodnie później...
    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    Dzięki uprzejmości szanownego Oberaupta Edelweiss @Heinz-Werner Grüner Atlas Aeronautic otworzyło swoją filię w postaci zakładu Atlas Aeronautic - Edelweiss w Grünerwaldzie.

    Oczywiście ze swojej strony liczymy na bardzo pozytywny rozwój naszej firmy w Edelweiss i pogłębienie relacji Koribi/Muratyki z Edelweiss.

     

    • Kocham to! 1

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  •   Zaimki: on/jego

  •   Zaimki: on/jego
  • NIO: 2709210001

  • NIO: 2709210001

    Dzień dobry,

    przesyłam w imieniu MKP Cargo fakturę za wykonaną usługę (do zapłacenia kiedyś tam...):

    1-4-2022.png

    SYoeTe3.png 100505667931999071.png
    Kaspar Venir Waksman-Dëter
    były: I i III Prezydent UTN, wielokrotny Minister Spraw Wewnętrznych UTN i I FN, V, VI i VII Prezydent III Republiki Muratyki, Prokurator Generalny w I Federacji Nordackiej, Pierwszy Towarzysz Związku Socjalistycznych i Kalkilistycznych Republik Muratyckich, I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego

    Muratyka1.png Kalkilista.png

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  •   Zaimki: on/jego

  •   Zaimki: on/jego
  • NIO: 2709210001

  • NIO: 2709210001

    Dzień dobry,

    w imieniu PSI chciałbym złożyć zamówienie na 3 samoloty Atlas ATP-2000 w konfiguracji do przewozu personelu VIP oraz 3 sztuki w konfiguracji medycznej. Proszę o wycenę oraz podanie ewentualnego terminu rozpoczęcia oraz zakończenia produkcji. Z góry dziękuję.

    SYoeTe3.png 100505667931999071.png
    Kaspar Venir Waksman-Dëter
    były: I i III Prezydent UTN, wielokrotny Minister Spraw Wewnętrznych UTN i I FN, V, VI i VII Prezydent III Republiki Muratyki, Prokurator Generalny w I Federacji Nordackiej, Pierwszy Towarzysz Związku Socjalistycznych i Kalkilistycznych Republik Muratyckich, I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego

    Muratyka1.png Kalkilista.png

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003
    W dniu 27.04.2022 o 17:31, Waksman napisał:

    Dzień dobry,

    w imieniu PSI chciałbym złożyć zamówienie na 3 samoloty Atlas ATP-2000 w konfiguracji do przewozu personelu VIP oraz 3 sztuki w konfiguracji medycznej. Proszę o wycenę oraz podanie ewentualnego terminu rozpoczęcia oraz zakończenia produkcji. Z góry dziękuję.

    Zamówienie przyjęte do realizacji. Przez wzgląd iż jesteśmy w trakcie realizacji zamówienia dla KSZ Winkulii zamówienie nie może zostać zrealizowane jednocześnie. Proponuje zatem podzielić zamówienie na dwa etapy, pierwsze 3 maszyny w konfiguracji VIP powinny być gotowe do 3 tygodni, a konstrukcję 3 następnych w konfiguracji medycznej rozpoczniemy zaraz po zrealizowaniu zamówienia dla KSZ.

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    99633905753129506.png

    Atlas Fi-3

    Fi-3 to myśliwiec pośredniej generacji, między 4 a 5, zaprojektowany z myślą o działaniu na ogromnych wysokościach przelotowych przekraczających często inne samoloty czy też większość pocisków rakietowych. Zamontowane w nim 2 silniki silniki turbowentylatorowe pozwalają maszynie na osiąganie prędkości przewyższającej niemal wszystkie znane nam samoloty. Duża prędkość oraz pułap maksymalny wystawia samolot na liczne przeciążenia które poważnie narażają jego konstrukcje przez co kluczowe miejsca konstrukcji  najbardziej wystawione na działanie czynników zewnętrznych wykonane są ze stopów z domieszką tytanu co zapobiega ich odkształcaniu się i przegrzewaniu. Niestety Fi-3 cierpi przez to na dość przeciętne osiągi pod względem manewrowości. Najskuteczniej sprawdza się przy przechwytywaniu innych obiektów latających poprzez szybkie zbliżenie się do nich, zadanie ciosu i wycofanie się, próby nawiązywania zwartej walki mogą zakończyć się katastrofalnie zwłaszcza przy operowaniu na niższych wysokościach gdzie inne maszyny górują zwrotnością nad Fi-3.

     

    20230325230448_1.jpg

     

    20230325230658_1.jpg

     

    20230325230759_1.jpg

     

    Dane techniczne:

    • Napęd - 2 silniki turbowentylatorowe R-150/A
    • Rozpiętość - 13,38 m
    • Długość - 21,55 m
    • Wysokość - 5,56 m
    • Masa startowa - 41 000 kg
    • Prędkość maks. - 3100 km/h
    • Pułap - 32 000 m
    • Zasięg - 2 400 km

    Uzbrojenie:

    • 1 działko 20 mm
    • 4 węzeł pod skrzydłami przystosowanymi do przenoszenia pocisków rakietowych oraz dodatkowych zbiorników paliwa
    • 2 węzły na krawędzi skrzydeł przystosowane do przenoszenia pocisków rakietowych 

     

    Edytowane przez Albert Fryderyk de Espada

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  •   Zaimki: on/jego

  •   Zaimki: on/jego
  • NIO: 2709210001

  • NIO: 2709210001
    W dniu 30.04.2022 o 12:55, Albert Fryderyk de Espada napisał:

    Zamówienie przyjęte do realizacji. Przez wzgląd iż jesteśmy w trakcie realizacji zamówienia dla KSZ Winkulii zamówienie nie może zostać zrealizowane jednocześnie. Proponuje zatem podzielić zamówienie na dwa etapy, pierwsze 3 maszyny w konfiguracji VIP powinny być gotowe do 3 tygodni, a konstrukcję 3 następnych w konfiguracji medycznej rozpoczniemy zaraz po zrealizowaniu zamówienia dla KSZ.

    Proszę się wstrzymać z jego realizacją. Kiedy druga strona umowy zacznie dotrzymywać jej zapisów dam zielone światło do kontynuacji zamówienia.

    • Lubię to 1

    SYoeTe3.png 100505667931999071.png
    Kaspar Venir Waksman-Dëter
    były: I i III Prezydent UTN, wielokrotny Minister Spraw Wewnętrznych UTN i I FN, V, VI i VII Prezydent III Republiki Muratyki, Prokurator Generalny w I Federacji Nordackiej, Pierwszy Towarzysz Związku Socjalistycznych i Kalkilistycznych Republik Muratyckich, I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego

    Muratyka1.png Kalkilista.png

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  •   Zaimki: on/jego

  •   Zaimki: on/jego
  • NIO: 2709210001

  • NIO: 2709210001

    Drogi @Albert Fryderyk de Espada, poniżesz przesyłam fakturkę za zrealizowany przez MKP Cargo przewóz ?

    image.png

    SYoeTe3.png 100505667931999071.png
    Kaspar Venir Waksman-Dëter
    były: I i III Prezydent UTN, wielokrotny Minister Spraw Wewnętrznych UTN i I FN, V, VI i VII Prezydent III Republiki Muratyki, Prokurator Generalny w I Federacji Nordackiej, Pierwszy Towarzysz Związku Socjalistycznych i Kalkilistycznych Republik Muratyckich, I Prezydent IV Republiki Muratyki, Marszałek Wielki Sejmu Muratyckiego

    Muratyka1.png Kalkilista.png

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    • 2 tygodnie później...
    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    99633905753129506.png

    Atlas VMPF-29/Cz

    VMPF-29 to wielozadaniowy myśliwiec zaprojektowany na bazie VMP-01 czyli samolotu o tym samym przeznaczeniu lecz różniącym się jednym kluczowym elementem, systemem VTOL. Maszyna została zaprojektowana do radzenia sobie w różnych okolicznościach, idealne zbalansowanie manewrowości, szybkości, uzbrojenie i wielu innych parametrów czynią z niego uniwersalną maszynę na każdą okazję. Wersja Cz została stworzona z myślą o eksporcie VMPF-29 na użytek Sił Powietrznych Czesnoradu zawierając pewnie drobne dedykowane modyfikacje.

    20230325210020_1.jpg

     

    20230325210143_1.jpg

     

    20230325210226_1.jpg

     

    20230325210328_1.jpg

    Dane techniczne:

    • Napęd - 2 silniki dwuprzepływowe RD-33
    • Rozpiętość - 11,36 m
    • Długość - 17,32 m
    • Wysokość - 4,73 m
    • Masa startowa - 18 480 kg
    • Prędkość maks. - 2445 km/h
    • Pułap - 17 500 m
    • Zasięg - 1750 km

    Uzbrojenie:

    • 1 działko 30 mm
    • 9 węzeł pod skrzydłami przystosowanymi do przenoszenia pocisków rakietowych, bomb, zasobników z amunicją oraz dodatkowych zbiorników paliwa
    Edytowane przez Albert Fryderyk de Espada

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    99633905753129506.png

    Atlas CP-76

    CP-76 to ciężki 4-silnikowy odrzutowy samolot transportowy zaprojektowany przez Atlas Aeronautic. Samolot miał przenosić ładunek o masie 40 ton na odległość do 5000 km w czasie krótszym niż 6 godzin, być zdolnym do startu na krótkich pasach startowych oraz mieć możliwość pracy w niesprzyjających warunkach pogodowych.

     

    20230325231920_1.jpg

     

    20230325232004_1.jpg

     

    20230325232041_1.jpg

     

     

    Dane techniczne:

    • Napęd - 4 silniki turboodrzutowe D-30KP
    • Rozpiętość - 50,5 m
    • Długość - 46,59 m
    • Wysokość - 14,76 m
    • Masa startowa - 157 500 kg
    • Prędkość maks. - 750 km/h
    • Pułap - 13 000 m
    • Zasięg - 4 470 km
    • Liczba miejsc - 5 osób (załoga)
    Edytowane przez Albert Fryderyk de Espada

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
     Udostępnij