-
Postów
1 044 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
76
Ostatnia wygrana Kamiljan de Harlin w dniu 13 Września
Użytkownicy przyznają Kamiljan de Harlin punkty reputacji!
O Kamiljan de Harlin

- Urodziny 11.07.2017
Informacje personalne
-
Zaimki
dowolne
Ostatnie wizyty
DANE UŻYTKOWNIKA
ID Paszportu
Pełne dane
Podpis
Jeno Cesarska Mość Kamiljan I z łaski Jahwe Cesarz Insulii, Cesarz Learvén, Cesarz Nordaty Północnej, Król Ardemii, Król Voxlandu, Król Winkulii Brodryjskiej, Arcyksiążę Hergamu i Alorku, Książę Bantu, Wielki Protektor Lotryganii, Hrabia-Rodzic Doctriny .
Mer Gaudium, były Prezydent Buletarku, b. Wiceprezydent Socjalistycznej Republiki Volkianu,b. zarządca Kościoła Antywirtualnego, b. Dowódca Volkiańskiej Armii Ludowej, b. Prezydent Federacji Nordackiej, b. Marszałek Parlamentu Federacji Nordackiej, Przewrotowiec Lipcowy, Lojalista Sierpniowy, unijczyk sercem.
Osiągnięcia Kamiljan de Harlin
-
Wniosek o reorganizacje Dziennika praw Związku Winkulijskiego
Kamiljan de Harlin skomentował(a) Burek __defart_ideas_idea w Nordackie Konsorcjum Informatyczne
Zrealizowano. -
Dział dla Protektoratu Arctiq
Kamiljan de Harlin skomentował(a) Borys Zamycki __defart_ideas_idea w Nordackie Konsorcjum Informatyczne
Dobry wieczór, dział został utworzony. Jako ikonę wykorzystałem symbol z flagi podanej w załączonym wątku. Rzeczony wątek został również przeniesiony do nowoutworzonego działu. -
Wniosek o moderację
Kamiljan de Harlin skomentował(a) Burek __defart_ideas_idea w Nordackie Konsorcjum Informatyczne
Nadałem uprawnienia moderatorskie w Winkulii. Jeśli nie działa, proszę to zgłosić. -
Projekt Ustawy o zmianie sposobu głosowania w Folkstagu
Kamiljan de Harlin odpowiedział(a) na Burek temat w Folkstag
Można też zaciągnać dane z bazy danych forum. Ale to temat na inną dyskusję. Głosuję ZA. -
@Obywatel Federacji! Demostat zaprasza do udziału w badaniu zaufania do czołowych postaci II Federacji Nordackiej. Tylko do 20 września zbieramy oceny od Obywateli II FN! Niedługo potem opublikujemy pierwszy Ranking Zaufania. BADANIE
-
Wniosek o obywatelstwo FN
Kamiljan de Harlin odpowiedział(a) na Akrypa Ali Shariati von Primisz-Lichtenstein temat w Pałac Prezydencki
Szanowna Pani, z przyjemnością akceptuję złożony wniosek o obywatelstwo. W związku ze spełnieniem przez Szanowną Panią wszystkich wymogów koniecznych do uzyskania obywatelstwa, opublikowałem stosowny akt w Dzienniku Prawnym. Gratuluję dołączenia do zaszczytnego grona Obywateli i Obywatelek II Federacji Nordackiej. DW: @Akrypa Ali Shariati von Primisz-Lichtenstein -
Dziękuję za pełnioną służbę na rzecz praworządności w II Federacji Nordackiej i przyjmuję złożoną dymisję z urzędu Sędziego Najwyższego. Informuję Kongres II Federacji Nordackiej poprzez @Spiker, że ma czas do 23 września, aby drogą uchwały mianować nowego Sędziego Najwyższego. Po przekroczeniu tego terminu, skorzystam z prezydenckiej prerogatywy do obsadzenia wakatu.
-
Apel do Nordackiego Konsorcjum Informatycznego
Kamiljan de Harlin odpowiedział(a) na August de la Sparasan temat w Ciastkarnia "Bez Nazwy"
Prezydent, Pracownik NKI -
Ciof Federacjo!
Kamiljan de Harlin odpowiedział(a) na Akrypa Ali Shariati von Primisz-Lichtenstein temat w Powitania
Szia i dasz bór! Witamy w miejscu, gdzie napięcia rasowe są ciekawsze, a polityka brutalniejsza. Jako znawczyni uniwersum Mahou Shoujo Site mógłby Ci wpaść w oku @Leonid Repulijski, niestety on jest martwy, a Ty w związku, więc nie wiem, czemu o tym w ogóle wspominam. Każdadroga, zapraszam do zwiedzania różnorodnego i szalonego świata II Federacji Nordackiej. Mamy sporo ciekawych funkcji do objęcia, m.in. wakat na stanowisku Sędziego Najwyższego. -
Nunantie Prezidenta II Nordackej Federa'ce
Kamiljan de Harlin odpowiedział(a) na Kamiljan de Harlin temat w Pałac Prezydencki
Szanowni Państwo, w związku z dymisją dotychczasowego Głównodowodzącego Zjednoczonych Sił, Alberta Fryderyka de Espady, podjąłem dziś decyzję o desygnacji na to stanowisko obywatela@Łukasz Benedykt Skrzynecki. Nowy Głównodowodzący jest przedsiębiorcą związanym od lat z przemysłem militarnym, a jego wiedza i doświadczenie dają gwarancję odpowiedzialnego kierowania naszymi Zjednoczonymi Siłami. Jego kandydatura musi zostać zaakceptowana przez Kongres drogą uchwały, ale jestem przekonany, że uzyska poparcie Kongresmenów. Dziękuję ustępującemu Głównodowodzącemu de Espadzie za dotychczasową służbę i wkład w budowę zdolności obronnych Federacji. Życzę mu powodzenia w dalszym v-życiu. -
ODRZUCONO Ustawa konstytucyjna o przywróceniu porządku prawnego
Kamiljan de Harlin odpowiedział(a) na Kamiljan de Harlin temat w Sala Plenarna
Czcigodny Kongresie, przedłożony projekt nie stanowi rewolucji, lecz konieczną korektę Konstytucji pozwalającą nam wyjść z impasu prawnego ujawnionego w ostatnich tygodniach. Usuwamy zbędne i martwe przepisy, które generują chaos interpretacyjny zamiast tworzyć porządek w państwie. Wprowadzamy jaśniejsze i bardziej precyzyjne sformułowania. Nie jest to ostateczny kształt Konstytucji. Będziemy kontynuować prace nad nowym projektem ustawy zasadniczej, ponieważ dodawanie artykułów 73b. oraz usuwanie 10 artykułów na początku powoduje dużo pustego miejsca w jednym miejscu i dużo zagęszczenia numeracji w drugim. Autopoprawka pakuje Najwyższy Sąd Federalny w jasne ramy wytyczające jego zakres kompetencji oraz podstawy podstaw działania. Implementuje też urząd asesora, którego ustanowienia domagał się Suweren w referendum. Niniejsza poprawka jest przedłużeniem woli Suwerena wyrażonego w referendum o reformie ustroju sądowego. A więc zagłosowanie przeciwko niej, to zagłosowanie przeciwko Suwerenowi, przeciwko demokracji oraz przeciwko elementarnej przyzwoitości. Niedotrzymywanie przez Kongres zobowiązań z tytułu referendum może stworzyć niebezpieczny precedens prawny, którego radzę uniknąć. -
ODRZUCONO Ustawa konstytucyjna o przywróceniu porządku prawnego
Kamiljan de Harlin odpowiedział(a) na Kamiljan de Harlin temat w Sala Plenarna
Zgłaszam autopoprawkę. Art. 12. przyjmuje treść: Rozdział VI o dotychczasowym brzmieniu: Artykuł 70. 1. Na czele Najwyższego Sądu Federalnego stoi Sędzia Najwyższy, mianowany przez Kongres w drodze uchwały specjalnej. 2. Jeśli Kongres w ciągu 14 dni od pojawienia się wakatu na stanowisku Sędziego Najwyższego nie wyda uchwały mianującej osoby spełniającej wymagania na ten urząd, Sędziego Najwyższego mianuje Prezydent. Artykuł 71. 1. Możliwość orzekania posiadają także Sędziowie Federalni, którzy na polecenie Sędziego Najwyższego mogą samodzielnie lub kolektywnie prowadzić wyznaczone rozprawy sądowe. 2. Kandydatów na Sędziów Federalnych nominuje Prezydent, a następnie aprobuje lub odrzuca Sędzia Najwyższy. Artykuł 72. 1. W przypadku gdy Sędzia Najwyższy lub Sędzia Federalny nie wykonuje należycie powierzonych mu obowiązków lub jego działania szkodzą państwu, Kongres na wniosek grupy dwóch Członków Kongresu lub Ministra Sprawiedliwości może odwołać Sędziego ze stanowiska w drodze uchwały podejmowanej większością konstytucyjną. 2. Odwołany przez Kongres Sędzia nie może być ponownie powołany na urząd Sędziego przez okres minimum 3 miesięcy od utraty stanowiska. Artykuł 73. 1. Urząd sędziego sprawować może wyłącznie niekarany w II Federacji Nordackiej i apolityczny mieszkaniec. 2. Szczegółowy ustrój i działanie władzy sądowniczej określa ustawa. przyjmuje treść: Artykuł 70. 1. Na czele Najwyższego Sądu Federalnego stoi Sędzia Najwyższy, mianowany przez Kongres w drodze uchwały specjalnej. 2. Jeśli Kongres w ciągu 14 dni od pojawienia się wakatu na stanowisku Sędziego Najwyższego nie wyda uchwały mianującej osoby spełniającej wymagania na ten urząd, Sędziego Najwyższego mianuje Prezydent. Art. 70a. 1. Najwyższy Sąd Federalny w sprawach dotyczących kontroli konstytucyjności ustaw i sprawach ustrojowych wszczyna postępowanie wyłącznie na wniosek: a. Ministra Sprawiedliwości, a w przypadku jego niepowołania – Premiera, b. Prezydenta, c. władz regionów autonomicznych, jeśli sprawa dotyczy tychże regionów. 2. Najwyższy Sąd Federalny nie może wszczynać samodzielnie postępowań z urzędu. 3. Postępowania wszczynane są z urzędu przez Ministra Sprawiedliwości. 4. Obywatele mogą wnosić skargi konstytucyjne wyłącznie za pośrednictwem organów wymienionych w ust. 1. Art. 71. 1. Możliwość orzekania posiadają: Sędzia Najwyższy, Sędziowie Federalni i Asesorzy, którzy na polecenie Sędziego Najwyższego mogą samodzielnie lub kolektywnie prowadzić wyznaczone rozprawy sądowe. 2. Kandydatów na Sędziów Federalnych nominuje Prezydent, a następnie aprobuje lub odrzuca Sędzia Najwyższy. 3. Asesorzy mianowani są przez Prezydenta. Art. 71a. 1. Najwyższy Sąd Federalny wydaje wyroki w sprawach konstytucyjności aktów normatywnych oraz rozstrzyga spory kompetencyjne. 2. W przypadku uznania aktu normatywnego lub jego części za niekonstytucyjną, traci ona moc obowiązującą z dniem ogłoszenia wyroku. Art. 72. 1. W przypadku gdy Sędzia Najwyższy lub Sędzia Federalny nie wykonuje należycie powierzonych mu obowiązków lub jego działania szkodzą państwu, Kongres na wniosek grupy dwóch Członków Kongresu lub Ministra Sprawiedliwości może odwołać Sędziego ze stanowiska w drodze uchwały podejmowanej większością konstytucyjną. 2. Odwołany przez Kongres Sędzia nie może być ponownie powołany na urząd Sędziego przez okres 3 miesięcy od utraty stanowiska. Art. 72a. 1. Tryb postępowania przed Najwyższym Sądem Federalnym określa ustawa. 2. Ustawa określa również: a. szczegółowe kompetencje Najwyższego Sądu Federalnego, b. procedury wnoszenia spraw, c. terminy rozpatrywania spraw, d. skutki prawne orzeczeń sądu. Art. 73. 1. Urząd Sędziego Najwyższego lub Sędziego Federalnego sprawować może wyłącznie niekarany w II Federacji Nordackiej i apolityczny, w rozumieniu ust. 4., obywatel II Federacji Nordackiej. 2. Urząd Asesora sprawować może każdy mieszkaniec II Federacji Nordackiej. 3. Asesor nie musi pozostawać apolityczny w rozumieniu ust. 4, ale musi zachować bezstronność w sprawach, w których orzeka oraz nie może zostać powołany do orzekania w sprawie, w której nie jest w stanie zachować bezstronności. 4. Apolityczność rozumiana jest jako brak przynależności do partii politycznej ani ugrupowań politycznych, niepiastowanie i niekandydowanie do urzędów obieranych w wyborach ani urzędów które związane są z realizacją określonego programu politycznego i reprezentacją określonej grupy politycznej. 5. Szczegółowy ustrój i działanie władzy sądowniczej określa ustawa. Art. 73a. 1. Sędzia Najwyższy, Sędzia Federalny lub Asesor może złożyć dymisję z zajmowanego stanowiska w każdym czasie na ręce Prezydenta. 2. Dymisja staje się skuteczna z chwilą jej przyjęcia przez Prezydenta lub z upływem 7 dni od jej złożenia. Art. 73b. 1. Urząd Sędziego Najwyższego, Sędziego Federalnego lub Asesora wygasa w przypadku: a. śmierci, b. zaginięcia trwającego nieprzerwanie przez okres dłuższy niż 30 dni, c. prawomocnego orzeczenia sądu o niezdolności do sprawowania funkcji. 2. Wygaśnięcie urzędu z przyczyn określonych w ust. 1 lit. a) i c) stwierdza właściwy organ, który dokonał powołania. 3. W przypadku zaginięcia, wygaśnięcie urzędu stwierdza się z urzędu po upływie terminu określonego w ust. 1 lit. b). +Art. 13. Nowelizacja jest skuteczna wraz z ogłoszeniem w Dzienniku Prawnym. -
Wniosek nie został nigdy odrzucony.