• Lubię to 1
  • Kocham to! 4
  • Wow 1
Skocz do zawartości
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Stocznia w Kirianopolu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  •   Zaimki: męskie

  •   Zaimki: męskie
     
    W tym wątku odbywać się będzie budowa nowej stoczni w Kirianopolu. Na razie ściągane są materiały i budowlańcy.

     

     

    99792411588297495.png

    Bolesław Kirianóo von Hohenburg de la Sparasan
    w Winkulii jako Mikołaj III

    Użytkownik StemplaObywatel KirianiiWierny Przenajświętszego Kościoła KiryjskiegoAntykomunista

    "Gdy gardzisz mszą i pierogiem: Idźże sobie z Panem Bogiem! A kto prośby nie posłucha: W imię Ojca, Syna, Ducha!"

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  •   Zaimki: męskie

  •   Zaimki: męskie

    straz-graniczna.png.7ca193a32e2ec6cb0fa2c46c75425cbb.png

    26 stycznia do Kirianii dotarli chętni budowlańcy - Hawilandczycy i Uhraińcy

    Edytowane przez Tadeusz I Wielki

    I oraz IV Prezydent II Federacji Nordackiej, Król Hawilandu, Tadeusz Henrykowski

    1213.png

    Aktualnie niedostępny, w razie problemów proszę o kontakt: tadeuszhenrykowski@gmail.com

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    • 1 rok później...
    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    Espada Monerskap jest zainteresowania wykupieniem oraz dokończeniem inwestycji budowy stoczni w stolicy Kiriani. 
    Jesteśmy gotowi do negocjacji ze stroną Kiriańską i liczę iż uda nam się osiągnąć jakieś porozumienie.

     

    DW: @Bolesław Kirianóo von Hohenburg

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    • 4 tygodnie później...
    Opublikowano
  •   Zaimki: męskie

  •   Zaimki: męskie

    To może 800 nordów?
    DW: @Albert Fryderyk de Espada

    99792411588297495.png

    Bolesław Kirianóo von Hohenburg de la Sparasan
    w Winkulii jako Mikołaj III

    Użytkownik StemplaObywatel KirianiiWierny Przenajświętszego Kościoła KiryjskiegoAntykomunista

    "Gdy gardzisz mszą i pierogiem: Idźże sobie z Panem Bogiem! A kto prośby nie posłucha: W imię Ojca, Syna, Ducha!"

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003
    W dniu 4.07.2024 o 21:28, Bolesław Kirianóo von Hohenburg napisał:

    To może 800 nordów?
    DW: @Albert Fryderyk de Espada

    Jak najbardziej możemy przystać na taką propozycję.

     

    Życzy sobie JIM sporządzić umowę czy też zwykłe pokwitowanie za zapłatę wystarczy?

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    • 3 miesiące temu...
    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    Zarząd Espada Monerskap dostrzegł już potencjał drzemiący w tej inwestycji, dogodna lokalizacja w jednym z największych centrów przemysłowych federacji może zapewnić zarówno dużą siłę robocza jak i wyspecjalizowane kadry pracownicze. 
    Spekuluje się że po ukończeniu stocznia dorównywać będzie wielkością największym tego typu obiektom na w państwie jak Jerngard w Moselbi czy stocznia w Kostrzyniu. 

    Sam proces budowy okazuje się być jednak nieco bardziej wymagający niż zakładaliśmy, zatrudnianie robotników z różnych stron Nordaty, przechodzenie inwestycji z rąk do rąk powodują nieopisywalny wyręcz chaos czy to w planowaniu czy samej realizacji.

    W pierwszej kolejności zmuszeni byliśmy zmodyfikować pierwotny projekt jak i samemu przystosować się do zastanych warunków. Wybrzeże Kiriani w tym miejscu w niczym nie przypomina tego jakie znamy z Koribi gdzie wiele naszych obiektów stoczniowych zostało skrzętnie ulokowanych w głębi lądu łącząc szereg mielizn i wysepek aby chroniły one kompleks przed warunkami panującymi na otwartym morzu. Jednolita i prosta linia brzegowa stolicy Monarchii  pozostawiła nam w zasadzie jedną możliwość, budowę szeregu doków równolegle obok siebie prostopadle to biegu linii brzegowej. Konieczne będzie zapewne również rozbudowanie lub wzniesienie nowego falochronu chroniącego samą stocznię.

    726460832_BYMGK4TuCLs00-00-18(1)NewportNewsHD.png.d2baf37ce8be6e4d3bf824ddb4afa912.png

    • Kocham to! 1

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    • 2 tygodnie później...
    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    Dodatkowo, w związku z nowymi wyzwaniami, zespół projektowy zdecydował się na wdrożenie innowacyjnych technologii budowlanych, które mogą znacząco poprawić efektywność i bezpieczeństwo pracy. Wykorzystanie zaawansowanych systemów monitoringu oraz robotyzacji procesów budowlanych ma na celu nie tylko przyspieszenie realizacji, ale również minimalizację ryzyka wypadków.

    nn-shipbuilding-1200x480.jpg.1ca6775143442155b8f57859283bac69.jpg

    Jednakże, aby osiągnąć zamierzone cele, kluczowe będzie również odpowiednie zarządzanie finansami projektu. W związku z rosnącymi kosztami materiałów budowlanych i wynagrodzeń, intensyfikacja działań związanych z pozyskiwaniem funduszy oraz optymalizacją wydatków będzie niezbędna. Zespół zarządzający pracuje nad pozyskaniem dodatkowych sponsorów oraz rozważeniem możliwości współpracy z innymi przedsiębiorstwami w celu dzielenia się zasobami i doświadczeniami.

    W miarę postępu budowy, planujemy również organizować cykliczne spotkania z mieszkańcami oraz zainteresowanymi stronami, aby informować ich o postępach i zbierać opinie. Uważamy, że transparentność w działaniach oraz otwarty dialog z lokalną społecznością są kluczowe dla sukcesu tej inwestycji. Wierzymy, że mimo trudności, które napotykamy, stocznia w Kiriani stanie się symbolem nowoczesnego przemysłu morskiego w naszej korporacji i całego kraju, przyczyniając się do rozwoju gospodarczego i tworzenia nowych miejsc pracy. W najbliższych miesiącach będziemy kontynuować nasze wysiłki, aby zrealizować ten ambitny projekt i spełnić oczekiwania zarówno naszych inwestorów, jak i społeczności lokalnej.

    maxresdefault.jpg.53ab2b167875b83144bd54bad01c19c2.jpg

    • Lubię to 1
    • Kocham to! 1

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    • 5 miesięcy temu...
    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    Z wielką dumą informujemy, że zakończono budowę naszej nowej stoczni w Kirianopolu!
    Projekt, który od samego początku miał ambitne cele, dziś staje się rzeczywistością. Zarząd Espada Monerskap, dostrzegając ogromny potencjał inwestycji, zainicjował przedsięwzięcie, które dzięki dogodnej lokalizacji w jednym z największych centrów przemysłowych federacji, zapewni dostęp do wyspecjalizowanych kadr i szerokiej siły roboczej.

    455326545_1140x641.png.4341e21775071552e3191474692bba2b.png

    Budowa stoczni napotkała liczne wyzwania — od trudności związanych z adaptacją do lokalnych warunków wybrzeża, po organizacyjne zawirowania wynikające z rotacji wykonawców i różnorodności pracowników z całej Nordaty. Mimo to, dzięki modyfikacji pierwotnych planów, wykorzystaniu innowacyjnych technologii oraz robotyzacji procesów budowlanych, udało nam się nie tylko przyspieszyć prace, ale również znacząco podnieść standardy bezpieczeństwa.

    Ważnym elementem sukcesu była także dbałość o transparentność — regularne spotkania z mieszkańcami Kirianopolu i otwarty dialog pozwoliły budować wzajemne zaufanie i zrozumienie dla tego strategicznego przedsięwzięcia. Dzięki intensywnym działaniom w zakresie zarządzania finansami oraz pozyskiwania sponsorów, udało się sprostać rosnącym kosztom materiałów i pracy.

    assets_task_01jsyn2b0nehg9eaks5xmg44wj_1745859276_img_0-removebg-preview.png.ddd4927525d29f97b0210ddb3e57d6c8.png

     

    Dziś stocznia w Kirianopolu staje w jednym szeregu z największymi kompleksami stoczniowymi państwa, jak Jerngard w Moselbi czy Kostrzyn, stanowiąc nowy symbol siły przemysłowej Federacji, Espada Monerskap oraz samej Kiriani.

    Uroczystość oficjalnego otwarcia odbędzie się jeszcze dzisiaj z udziałem właściciela Espada Monerskap, Alberta Fryderyka de Espady, oraz gospodarza Kirianopolu, władcy Kirianii, Imperatora Bolesława Kirianóo von Hohenburga.
    Wierzymy, że ta inwestycja stanie się nie tylko motorem rozwoju gospodarczego regionu, ale również miejscem tworzenia nowoczesnych technologii i innowacyjnych rozwiązań dla przemysłu morskiego.

    Edytowane przez Albert Fryderyk de Espada
    • Kocham to! 1

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  •   Zaimki: męskie

  •   Zaimki: męskie

    Bolesław Kirianóo von Hohenburg, stanął razem z prezesem Espada Monerskap - Albertem Fryderykiem de Espadą - kiedy wspólnie obcinali wstęgę, oficjalnie stwierdzając zakończenie realizowanego przez tak długi czas przedsięwzięcia i symbolicznie otwierając stocznię. Po ucichnięciu ostatnich owacji Imperator upewni się, że nagłośnienie działa i zabrał głos.

    - Dzisiaj udało się zakończyć projekt, który realizowany był przez ostatnie ponad dwa lata. Dzięki nieocenionemu wsparciu naszych przyjaciół z Espada Monerskap jak i również wielu innych podwykonawców stworzyliśmy stocznię w Kirianopolu, która, miejmy nadzieję, już niedługo stanie się kluczowym punktem na handlowej mapie Nordaty. Dzięki strategicznemu położeniu nad brzegiem zatoki kiriańsko-xorphijskiej oraz najnowocześniejszej infrastrukturze przyniesie ona korzyści całej II Federacji Nordackiej. Mój przedmówca już wspomniał o wielu problemach, które wystąpiły przy realizacji tego ambitnego zlecenia, jednakże prawdą jest, że z każdej sytuacji jest wyjście, a Koribijczycy zawsze takie wyjście znajdowali. Nie mogę doczekać się następnych projektów infrastrukturalnych mających na celu unowocześnienie Kirianii realizowanych razem z Monerskapem, który obecnie jest jednym z naszych najważniejszych partnerów. Dziękuję!

    • Lubię to 1

    99792411588297495.png

    Bolesław Kirianóo von Hohenburg de la Sparasan
    w Winkulii jako Mikołaj III

    Użytkownik StemplaObywatel KirianiiWierny Przenajświętszego Kościoła KiryjskiegoAntykomunista

    "Gdy gardzisz mszą i pierogiem: Idźże sobie z Panem Bogiem! A kto prośby nie posłucha: W imię Ojca, Syna, Ducha!"

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    Drodzy Obywatele II Federacji Nordackiej,

    Z wielką dumą i satysfakcją informujemy, że w dniu dzisiejszym, tj. 30 czerwca 2025 roku, jako pierwszy z mamy nadzieję wielu projektów stoczni Kiranpolu - oficjalnie położono stępkę pod konstrukcję pierwszego, prototypowego egzemplarza naszej najnowszej korwety. 

    Ceremonia odbyła się w doku przy udziale dostojnych gości: Głównodowodzącego ZS, przedstawicieli władz Federacji Nordackiej, inżynierów i specjalistów oraz pracowników stoczni.  Kładąc stępkę, rozpoczęliśmy montaż głównego kadłuba, na którym opierać się będą wszystkie kolejne moduły: system napędowy, nadbudówki, a w dalszej kolejności sensowne integracje radarowe i sonarowe. W najbliższych tygodniach zakończymy instalację podstawowego szkieletu, po czym przejdziemy do montażu jednostki napędowej, a także układów elektronicznych i systemów uzbrojenia nad którymi obecnie pracę prowadzi Espada Monerskap.

     

    Philly Shipyard Lays Keel for Third National Training Ship

     

    Projekt korwety zakłada zdolność do prowadzenia operacji antyminowych, patrolowych i eskortowych, dlatego już teraz nasi specjaliści pracują nad integracją wielofunkcyjnego radaru, systemu sonarowego holowanego oraz autonomicznych modułów obserwacyjnych. Jednostka zostanie także wyposażona w zintegrowany system dowodzenia i kontroli, umożliwiający szybką wymianę danych w ramach flotylli i sojuszniczych ugrupowań który w przypadku dalszego rozwoju i pozytywnego przyjęcia w nowej jednostce wprowadzony zostanie również na wszystkich przyszłych jednostkach.

    Realizacja produkcji w Kirianopolu to pierwszy krok naprzód w modernizacji floty oraz impuls dla lokalnego przemysłu stoczniowego Stocznia zatrudnia obecnie ponad 1 200 specjalistów z całej Nordaty, a dzięki współpracy z uczelniami technicznymi i ośrodkami badawczymi powstają centra szkoleniowe dla przyszłych inżynierów okrętowych. W najbliższym kwartale planujemy rozpocząć w stoczni produkcję i dyszle badania prowadzone w ramach programu modernizacji marynarki wojennej.

    Przed nami intensywne miesiące prac a następnie testów morskich. Już dziś możemy potwierdzić, że pierwsze wodowanie prototypu odbędzie się przed końcem III kwartału 2025 roku, a do służby w Zjednoczonych Siłach Federacji Nordackiej korweta wejdzie zapewne przed końcem roku. 

    Edytowane przez Albert Fryderyk de Espada
    • Kocham to! 1

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    • 1 miesiąc temu...
    Opublikowano
  • NIO: 2908210003

  • NIO: 2908210003

    Drodzy mieszkańcy Kiranopoli oraz obywatele Federacji,

    Z dumą informuję, że dziś w stoczni w Kirianopolu odbyła się uroczystość zwodowania pierwszej jednostki nowej klasy korwet, której budowę rozpoczęliśmy ponad miesiąc temu. Ten wyjątkowy moment zamyka etap prac stoczniowych i otwiera fazę prób morskich, które przygotują okręt do pełnej służby w Marynarce Wojennej.

    Uroczystość swoją obecnością zaszczycił Jego Cesarska Mość, Imperator @Bolesław Kirianóo von Hohenburg, który osobiście dokonał chrztu jednostki, rozbijając butelkę szampana o jej burtę. Ten gest nie tylko wprowadził nowy okręt na wody, ale także stał się symbolicznym początkiem miejmy nadzieję wielu kolejnych jednostek, które powstaną w murach stoczni w Kirianopolu.

     

    Indian Navy's 6th Nilgiri-class P17A Frigate Launched by GRSE - Naval News

     

    Nowa korweta, wyposażona w najnowsze systemy radarowe, sonarowe, nawigacyjne i uzbrojeniowe, została przekazana Marynarce Wojennej w celu przeprowadzenia kompleksowych prób morskich. W nadchodzących miesiącach sprawdzimy jej osiągi, systemy bojowe oraz gotowość do realizacji zadań bojowych i patrolowych na wodach krajowych i międzynarodowych.

    Dzisiejszy dzień zapisze się w historii naszej floty nie tylko jako początek służby nowoczesnego okrętu, ale także jako dowód rosnącej potęgi przemysłowej Kirianopolu i całej Federacji Nordackiej.

    Edytowane przez Albert Fryderyk de Espada
    • Lubię to 1
    • Kocham to! 2

    8eb9053500921dd86408d26eec6ac359.png

    d163f8cdb3f91e7d14a03435118e2fd2.png.86fdf0557357fae59b90edaf1f1fd87c.png1141.png99527777916552134.png.36d8ca78e1684f2c1fe18307c76c620e.png

    AFdeEspada@nordnet.fn

     

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
     Udostępnij