Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 20 Kwietnia 2024 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2024 Na zlecenie ASC stocznia Jerngard w Mosellbi rozpoczyna budowę dwóch bliźniaczych jednostek UCC-4 "Tython" które mają zasilić flotę ASC. AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 24 Kwietnia 2024 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2024 W ciągu ostatnich dni Espada Monerskap zasypało największą stocznię Koribi ilością zamówień jakiej stocznia nie widziala od ostatniej wielkiej rozbudowy marynarki jeszcze za czasów IV Republiki oraz masywnego zamówienia dla marynarki wojennej Cesarstwa Insulii. Kilka dni po złożeniu zamówienia na dwa nowe drobnicowce do zarządu stoczni spłynęło nowe zamówienie. Espada Monerskap rękami ASC prowadzi zawansowane prace nad okrętami desantowymi z potencjałem wykorzystania ich w marynarce wojennej Zjednoczonych Sił. Kolejne dwa doki zostały przeznaczone do budowy jednego okrętu projektu 36 oraz czterech okrętów projektu 30. AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 4 Maja 2024 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2024 W niemalże rekordowym tempie niespełna 2 tygodni pracownikom stoczni Jerngard udało się ukończyć konstrukcję 2 z 4 planowanych okrętów desantowych projektu 30. Bez wątpienia przyczyną tak szybkiego ukończenia już połowy zamówienia jest fakt posiadania małych rozmiarów przez jednostki projektu 30 oraz prostota jego wykonania. Druga para bliźniaczych okrętów również jest już na wykończeniu. Niestety wyjątkowo martwiące stają się doniesienia o ciągle przeciągających się pracach nad pojedynczym okrętem desantowym projektu 36. Jednostka ta miała być bazą operacji i kluczowym elementem operacji jaką Espada Monerskap przeprowadza na Wyspie Fałszywej Nadziei. Czas jest bardzo na naszą niekorzyść toteż Espada Monerskap poczęło już planować alternatywne rozwiązanie zaistniałego problemu. Przeciągu najbliższych dni następna para okrętów projektu 30 będzie już gotowa co będzie oznaczać że nie można już dłużej zwlekać zwłaszcza iż pierwsze kroki do realizacji ekspedycji już za nami. 2 AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 11 Maja 2024 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2024 Niecały tydzień po ukończeniu oraz zwodowaniu pierwszej pary barek projektu 30 kolejne brakujące dwa egzemplarze z zamówienia zostały ukończone. Daje nam to rekordowy rezultat niecałych 3 tygodni w ciągu których ukończono niemalże całe zamówienie. Oczywiście znaczący wkład w realizację tego przedsięwzięcia ma już spore doświadczenie stoczniowców jak i mało wymagający model jednostki jaki przyszło im budować lecz dalej czas jaki był im potrzeby pozostaje co najmniej imponujący. Mimo tego znamienitego osiągniecia wciąż niejasny pozostaje los budowanego w sąsiednim doku okrętu desantowego projektu 36. Większy brat okrętów projektu 30 został zlecony do budowy niemalże w tym samym czasie i oczywiście fakt jego długiego czasu konstrukcji wynika z tego iż jest on znacznie większą i bardziej skomplikowaną w budowie jednostką. Zakładano jednak iż wykonanie pojedynczego egzemplarza pokryje się czasowo z realizacją pozostałej części zamówienia lecz mimo optymistycznych nastawienia jednostka wciąż pozostaje w doku gdzie co prawda widać znaczne postępy prac lecz ukończenia jednostki nie ma co się spodziewać w przeciągu najbliższych tygodni. Realia w jakich przyszło nam więc pracować już praktycznie samego początku nie idą zgodnie z planem. Niezmiennie jednak wszystkie cztery okręty desantowe projektu 30 zostały już wezwane do Einebergu gdzie podobno Espada Monerskap wymyśliło już dość kreatywne rozwiązanie swojego problemu. AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 30 Sierpnia 2024 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2024 (edytowane) Z radością informujemy, że w największej koribijskiej stoczni Jerngard rozpoczęła się budowa nowoczesnego statku eksploracyjnego "Engelbregt Gravning", który został nazwany na cześć słynnego koribijskiego odkrywcy, podróżnika, badacza oraz polarnika. Projekt ten jest realizowany na zlecenie Nordackiej Misji Cywilizacyjnej (NMC) i będzie kluczowym narzędziem w misjach badawczych i eksploracyjnych w Arktyce. Statek "Engelbregt Gravning" będzie służył jako baza operacyjna dla ekspedycji arktycznych, co stawia przed nim szereg rygorystycznych wymogów technicznych. Poniżej przedstawiamy szczegóły dotyczące specyfikacji tej wyjątkowej jednostki, opracowane na podstawie analizy zapotrzebowania sporządzonej przez logistyków NMC: Wzmocniony kadłub: Aby móc bezpiecznie przebić się przez lodowe pola Arktyki, statek zostanie wyposażony w kadłub o specjalnie wzmocnionej konstrukcji, przystosowany do ekstremalnych warunków morskich. Napęd hybrydowy: "Engelbregt Gravning" będzie wyposażony w zaawansowany system napędowy, łączący silniki diesla i elektryczne, co zapewni maksymalną moc i efektywność w trudnych warunkach polarnych. Zaawansowane systemy nawigacyjne: Aby sprostać wyzwaniom nawigacyjnym w arktycznych wodach, na pokładzie znajdą się nowoczesne radary lodowe, sonar, GPS oraz inne niezbędne systemy nawigacyjne. Przystosowanie do ekstremalnych temperatur: Statek będzie przystosowany do operowania w temperaturach sięgających nawet -50°C. W tym celu zostanie zainstalowane zaawansowane ogrzewanie oraz izolacja termiczna, które zapewnią bezpieczeństwo i komfort załodze. Drony do wsparcia misji: Na pokładzie znajdzie się miejsce na drony, które będą wspierać misje badawcze, zapewniając dodatkowe możliwości eksploracyjne i monitoringu. Dodatkowo znajdziemy na pokładzie lądowisko dla śmigłowców umożliwiające dodatkową formę komunikacji jednostki. Systemy ratunkowe: Z uwagi na ekstremalne warunki pracy, jednostka zostanie wyposażona w kompleksowe systemy ratunkowe, w tym łodzie ewakuacyjne, kombinezony ochronne, systemy przeciwpożarowe oraz awaryjne zasilanie. Budowa statku "Engelbregt Gravning" jest wielkim krokiem naprzód dla Nordackiej Misji Cywilizacyjnej oraz koribijskiego przemysłu stoczniowego. Z niecierpliwością czekamy na ocenę przedstawicieli NMC oraz ich perspektyw na nadchodzące ekspedycje badawcze. Edytowane 31 Sierpnia 2024 przez Albert Fryderyk de Espada 1 AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamiljan de Harlin 347 Opublikowano 31 Sierpnia 2024 Zaimki: dowolne Zaimki: dowolne Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2024 Projekt jest zgodny z oczekiwaniami. Na pewno poradzi sobie na biegunie północnym. Czy na pewno nie życzą sobie państwo wypłaty wynagrodzenia? Jeno Cesarska Mość Kamiljan I z łaski Jahwe Cesarz Insulii, Cesarz Learvén, Cesarz Nordaty Północnej, Król Ardemii, Król Voxlandu, Król Winkulii Brodryjskiej, Arcyksiążę Hergamu i Alorku, Książę Bantu, Wielki Protektor Lotryganii, Hrabia-Rodzic Doctriny . Mer Gaudium, były Prezydent Buletarku, b. Wiceprezydent Socjalistycznej Republiki Volkianu,b. zarządca Kościoła Antywirtualnego, b. Dowódca Volkiańskiej Armii Ludowej, b. Prezydent Federacji Nordackiej, b. Marszałek Parlamentu Federacji Nordackiej, Przewrotowiec Lipcowy, Lojalista Sierpniowy, unijczyk sercem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 31 Sierpnia 2024 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2024 Dla nas jest to nie tylko inwestycja w przyszłość ale również niepowtarzalna okazja uhonorowania dzieła Gravninga, więc tutaj pobudki są znacznie bardziej sentymentalne niżeli materialne. AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Fryderyk de Espada 1 056 Opublikowano 18 Października 2024 NIO: 2908210003 NIO: 2908210003 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2024 Z dumą informujemy, że dzisiaj odbyła się uroczystość wodowania oraz oficjalnego oddania do służby nowoczesnego statku eksploracyjnego MS "Engelbregt Gravning", budowanego w największej koribijskiej stoczni Jerngard. To wyjątkowe wydarzenie zaszczycili swoją obecnością kluczowi przedstawiciele projektu: AF de Espada, właściciel stoczni Jerngard oraz główny sponsor ekspedycji, a także Kamiljan de Harlin, odpowiedzialny za organizację samej ekspedycji arktycznej. "Engelbregt Gravning", nazwany na cześć słynnego koribijskiego odkrywcy, jest dziełem inżynierii zaprojektowanym z myślą o najtrudniejszych wyzwaniach, jakie niesie eksploracja arktycznych terenów. Z wzmocnionym kadłubem, napędem hybrydowym i zaawansowanymi systemami nawigacyjnymi, statek będzie pełnił rolę bazy operacyjnej dla nadchodzących misji badawczych, organizowanych przez Nordacką Misję Cywilizacyjną. Podczas ceremonii wodowania AF de Espada wyraził dumę z ukończenia budowy tej nowoczesnej jednostki, podkreślając jej znaczenie dla przyszłości badań polarnych i postępu technologicznego koribijskiego przemysłu stoczniowego. Zaznaczył, że statek "Engelbregt Gravning" odegra kluczową rolę w eksploracji niezbadanych obszarów Arktyki, otwierając nowe możliwości naukowe i operacyjne. Oddanie tej jednostki do służby jest symbolicznym krokiem naprzód w misji eksploracji dalekiej północy, a jej zaawansowane możliwości techniczne oraz zespół wybitnych specjalistów z NMC już wkrótce będą badać nieodkryte dotąd rejony naszego świata. 1 1 AFdeEspada@nordnet.fn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamiljan de Harlin 347 Opublikowano 18 Października 2024 Zaimki: dowolne Zaimki: dowolne Udostępnij Opublikowano 18 Października 2024 Zwodowanie MS "Engelbregt Gravning" to wielki krok dla nordackiego przemysłu stoczniowego, ale jeszcze większy dla światowej nauki. Już niedługo na pokładzie tego okrętu elitarne grono naukowców prawdopodobnie postawi pierwsze kroki w historii ludzkości na biegunie północnym. Nie wiemy jeszcze, czy spotkamy tam lód, lądolód czy ziemię, ale wiemy, że człowiek na nim stanie. Z głębi serca dziękujemy Stoczni Jerngard za jej hojny gest. Udowadniacie, że jedyną barierą stojącą przed ludzkością jest wyobraźnia ludzka. 1 Jeno Cesarska Mość Kamiljan I z łaski Jahwe Cesarz Insulii, Cesarz Learvén, Cesarz Nordaty Północnej, Król Ardemii, Król Voxlandu, Król Winkulii Brodryjskiej, Arcyksiążę Hergamu i Alorku, Książę Bantu, Wielki Protektor Lotryganii, Hrabia-Rodzic Doctriny . Mer Gaudium, były Prezydent Buletarku, b. Wiceprezydent Socjalistycznej Republiki Volkianu,b. zarządca Kościoła Antywirtualnego, b. Dowódca Volkiańskiej Armii Ludowej, b. Prezydent Federacji Nordackiej, b. Marszałek Parlamentu Federacji Nordackiej, Przewrotowiec Lipcowy, Lojalista Sierpniowy, unijczyk sercem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Femme Mystere 170 Opublikowano 19 Października 2024 NIO: 1609230032 NIO: 1609230032 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2024 Czy stocznia produkuje również kutry rybackie? Przydałyby się w Rammstein. Na targu brakuje ryb... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się