• Lubię to 1
  • Kocham to! 4
  • Wow 1
Skocz do zawartości
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Ranking

  1. Albert Fryderyk de Espada

    Albert Fryderyk de Espada

    Obywatel Federacji


    • Punkty

      2

    • Postów

      2 792


  2. Kamiljan de Harlin

    Kamiljan de Harlin

    Pracownik NKI


    • Punkty

      1

    • Postów

      1 044


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 31.08.2024 w Odpowiedzi

  1. @Wojak aha, mam nazwy rang po nordacku, wszystko jasne. @Żołnierz
    1 punkt
  2. Dobrze mówiłem że to mafia, skubany stworzył język który tylko on zna i ogarnia i zrobił go państwowym czesząc teraz grube pieniądze za tłumaczenie. Kiedyś odpisze.
    1 punkt
  3. Z radością informujemy, że w największej koribijskiej stoczni Jerngard rozpoczęła się budowa nowoczesnego statku eksploracyjnego "Engelbregt Gravning", który został nazwany na cześć słynnego koribijskiego odkrywcy, podróżnika, badacza oraz polarnika. Projekt ten jest realizowany na zlecenie Nordackiej Misji Cywilizacyjnej (NMC) i będzie kluczowym narzędziem w misjach badawczych i eksploracyjnych w Arktyce. Statek "Engelbregt Gravning" będzie służył jako baza operacyjna dla ekspedycji arktycznych, co stawia przed nim szereg rygorystycznych wymogów technicznych. Poniżej przedstawiamy szczegóły dotyczące specyfikacji tej wyjątkowej jednostki, opracowane na podstawie analizy zapotrzebowania sporządzonej przez logistyków NMC: Wzmocniony kadłub: Aby móc bezpiecznie przebić się przez lodowe pola Arktyki, statek zostanie wyposażony w kadłub o specjalnie wzmocnionej konstrukcji, przystosowany do ekstremalnych warunków morskich. Napęd hybrydowy: "Engelbregt Gravning" będzie wyposażony w zaawansowany system napędowy, łączący silniki diesla i elektryczne, co zapewni maksymalną moc i efektywność w trudnych warunkach polarnych. Zaawansowane systemy nawigacyjne: Aby sprostać wyzwaniom nawigacyjnym w arktycznych wodach, na pokładzie znajdą się nowoczesne radary lodowe, sonar, GPS oraz inne niezbędne systemy nawigacyjne. Przystosowanie do ekstremalnych temperatur: Statek będzie przystosowany do operowania w temperaturach sięgających nawet -50°C. W tym celu zostanie zainstalowane zaawansowane ogrzewanie oraz izolacja termiczna, które zapewnią bezpieczeństwo i komfort załodze. Drony do wsparcia misji: Na pokładzie znajdzie się miejsce na drony, które będą wspierać misje badawcze, zapewniając dodatkowe możliwości eksploracyjne i monitoringu. Dodatkowo znajdziemy na pokładzie lądowisko dla śmigłowców umożliwiające dodatkową formę komunikacji jednostki. Systemy ratunkowe: Z uwagi na ekstremalne warunki pracy, jednostka zostanie wyposażona w kompleksowe systemy ratunkowe, w tym łodzie ewakuacyjne, kombinezony ochronne, systemy przeciwpożarowe oraz awaryjne zasilanie. Budowa statku "Engelbregt Gravning" jest wielkim krokiem naprzód dla Nordackiej Misji Cywilizacyjnej oraz koribijskiego przemysłu stoczniowego. Z niecierpliwością czekamy na ocenę przedstawicieli NMC oraz ich perspektyw na nadchodzące ekspedycje badawcze.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00